اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

تکریم معلمان از وظایف مسئولان آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در برابر همه معلمان وظیفه و تکلیف داریم تا کاری را در این زمینه انجام دهیم و این مهم بخشی از شرح وظایف ماست.

تکریم معلمان از وظایف مسئولان آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، سالار قاسمی در نخستین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مقام شامخ معلم در دفتر معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: نخستین نگاه در بحث تکریم مقام معلم، عملکرد خوب بدنه ستادی و مدیران مدارس است.

وی افزود: اوج تکریم مقام معلم، در هفته بزرگداشت مقام معلم است ولی باید موضوع تکریم را از اول مهرماه شروع کرده و تأکید مسئولان نیز بر این موضوع است.

این مسئول یادآور شد: تصویرهای بجا در زمان مناسب ارزنده است پس باید کارهای خوب را پررنگ کنید، برای مقام و منزلت معلم از خودمان شروع کنیم، ما نقش مدیریتی داریم و در برابر همه معلمان وظیفه و تکلیف داریم که کاری را در این زمینه انجام دهیم و این مهم بخشی از شرح وظایف ماست، باید تلاش‌مان را چندین برابر کنیم.

قاسمی اضافه کرد: شأن و جایگاه معلم با هیچ صنفی قابل مقایسه نیست، در موضوع تکریم از مقام معلم به معنای واقعی در خدمت همه دستگاه‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: سایر دستگاه‌ها نیز باید آموزش و پرورش را یاری کنند، ما باید تمامی مطالبات خود را در حال و گذشته پیگیری کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز فرصت مناسبی به وجود آمده و زمینه پیگیری‌ها نیز فراهم است که مطلوب است موضوع را در شورای آموزش و پرورش استان مطرح کنیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: دعوت از شخصیت‌های استانی و کشوری، حضور اولیا در مدارس و ایجاد نگاه عمیق و ارزنده به مقام معلم در جامعه و اجتماع از نکات مهم و قابل توجه در این زمینه است و باید سعی شود با شفاف‌سازی در خصوص شیوه‌نامه، نگاه مثبتی در فرهنگیان به وجود آید البته این مهم می‌تواند یک سنجش درست برای انتخاب معلم نمونه در سطح استان قزوین باشد.

انتهای پیام/2667/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول