اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

با صدور اطلاعیه‌ای

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درگذشت آیت‌الله غیوری را تسلیت گفت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیۀ ترحیمی درگذشت آیت‌الله غیوری را تسلیت گفت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درگذشت آیت‌الله غیوری را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیۀ ترحیمی ، درگذشت آیت‌الله غیوری را به محضر مقام معظم رهبری و آیات عظام و  مراجع عالیقدر تسلیت گفت.

 متن اطلاعیه بدین شرح است:

رحلت عالم پرهیزکار و خدمتگزار ، مرحوم آیت الله آقای حاج سیدعلی غیوری ( رحمه الله علیه)  ضایعه ای جبران ناپذیر بر پیکرۀ اسلام است .

ایشان عمر پر برکت خود را  به خدمت و تلاش برای مردم به ویژه مستضعفان  و نیازمندان و درماندگان سپری کرد.

از خصوصیات بارز ایشان وفاداری به انقلاب و نظام اسلامی و کوشش بی‌دریغ در خدمت به مردم و مستمندان بود ، تا  درجه ای که ، در این راه ، فرزند برومند خود را نیزدر سالهای دفاع مقدس ، تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

این عالم فاضل و سید مجاهد، در مسئولیت‌های گوناگون ، با همه‌ وجود به اسلام، انقلاب و کشور، صادقانه و مخلصانه خدمت کرد و با نیکنامی و سربلندی و افتخار ، دار فانی را بدرود گفت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه، برای روح ملکوتی آن عالم مجاهد و مبارز نستوه رحمت و مغفرت الهی و علو درجات و برای سایر بازماندگان، اعضای بیت مکرم و مستفیضان از نفس گرمشان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند قادر متعال مسألت کرده و از همه وفاداران به انقلاب اسلامی به ویژه علاقه مندان و دوستداران ایشان خواست تا با حضور پرشور  خود در مراسم های بزرگداشت و ترحیم، ضمن تجلیل از مقام و خدمات گسترده، علو درجات را برای روح ملکوتی ایشان از درگاه حضرت خداوند طلب کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول