اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه رامسر:

مشترکان 3 شهر غرب مازندران به 345 لیتر در ثانیه آب شرب نیاز دارند

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه رامسر گفت: مشترکان آب و فاضلاب شهری شهرهای رامسر، کتالم و سادات‌شهر در غرب مازندران در مجموع به 345 لیتر در ثانیه آب شرب نیاز دارند.

مشترکان 3 شهر غرب مازندران به 345 لیتر در ثانیه آب شرب نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی آبفای شهری مازندران، سید محمد صالح‌وهابی رسیدن به نقطه مطلوب در تامین آب شرب را از اهداف این شرکت دانست.

وی اظهار کرد: مشترکان شهرهای رامسر، کتالم و سادات‌شهر در مجموع 345 لیتر در ثانیه به آب نیاز دارند که از این میزان 245 لیتر در ثانیه از منابع زیرزمینی به‌ویژه چاه‌های منطقه تامین می‌شود که از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

صالح‌وهابی تصریح کرد: به منظور جبران کمبود آب اقدام به مدیریت شبکه از طریق قطع، وصل مداوم و شست‌وشوی شبکه با استفاده از شیرهای تخلیه و شست‌وشو کردیم.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه رامسر به اقدامات انجام شده برای توسعه و تقویت شبکه آبرسانی و رفع افت فشار آب در رامسر اشاره کرد و افزود: زمین مورد نیاز برای احداث ایستگاه پمپاژ به منظور آبرسانی به مناطق بالادست خریداری شد.

وهابی با بیان اینکه عملیات احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی در این شهر در حال انجام است، اظهار داشت: زون‌بندی و لوله‌گذاری به طول 3 هزار متر واقع در فاز سوم کمربندی هلال احمر نیز اجرا شد.

وی از بهسازی چاه‌های شماره یک و پنج قدیم رامسر برای افزایش دبی منابع تامین و بالابردن کیفیت آب این شهر خبر داد و گفت: خرید و نصب دیزل ژنراتور 200 کیلووات در چاه شماره هشت و ترمیم اتفاقات به تعداد 671 مورد در رامسر و 346 مورد در کتالم و سادات‌شهر از دیگر اقدامات امور آب و فاضلاب منطقه رامسر از ابتدای سال‌جاری تاکنون است.

وهابی با اشاره به تعویض 260 دستگاه کنتور، هفت دستگاه الکتروپمپ و سه دستگاه الکتروموتور گفت: در این مدت 400 متر اصلاح شبکه و 916 متر توسعه شبکه در شهر رامسر و داشتیم و یک هزار و 842 متر توسعه شبکه در شهرهای کتالم و سادات‌شهر انجام شد.

انتهای پیام/86012/ش/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول