اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه ثارالله کرمان:

آموزش و پرورش در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی است

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آموزش و پرورش در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد.

آموزش و پرورش در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، امیر شکاری ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان شهید این شهرستان به بیان خاطراتی از نوجوانان و جوانان بسیجی و شهدای بسیجی در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و دانش‌آموزان را بر مطالعه وصیت‌نامه شهدا سفارش کرد.

وی با بیان اینکه 30 درصد شهدای بسیجی دانش‌آموزان و معلمان هستند و زیر 25 سال سن داشته‌اند، عنوان کرد: امروز دشمن به دنبال این است که فرهنگ علوی و حسینی را از ما بگیرد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تهاجم امروز دشمن، تهاجم فرهنگی و علمی است، تصریح کرد: دانش‌آموزان در خط مقدم تهاجم فرهنگی دشمن هستند و آموزش و پرورش در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد.

مجتبی شهمرادزاده رئیس آموزش و پرورش شهر فهرج با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت خاطره شهدا اظهار کرد: شهدا برای ما الگو هستند.

وی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا موجب عزت و سرافرازی ما شده‌اند و امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است.

شهمرادزاده تصریح کرد: شهدا درس آزادگی را به ما آموختند و به جای تحصیل علم تحصیل رضای خداوند را انتخاب کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بیفتد.

انتهای پیام/80013/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول