اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار دلوار:

اشتغال در بخش دلوار پایدار نیست

بخشدار دلوار گفت: با وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بی‌شماری که در این بخش وجود دارد، اشتغال به صورت فصلی بوده و چندان پایدار نیست.

اشتغال در بخش دلوار پایدار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، رسول رستمی در نشست شورای اداری بخش دلوار که با حضور فرماندار تنگستان برگزار شد، به اهمیت و ظرفیت‌های بخش دلوار اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر سابقه تاریخی و مبارزاتی دلوار، در بعد جغرافیایی نیز وجود 100 کیلومتر مرز آبی از مزیت‌های کم‌نظیر این بخش است.

وی ادامه داد: در 1200 کیلومتر مرز آبی شمال خلیج فارس، فقط در بخش دلوار جمعیت انسانی متمرکز سکونت دارند که دلیل دیگری بر اهمیت ژئوپولیتیک این منطقه در داخل و خارج از کشور است.

رستمی اشتغال پایدار را از ضرورت‌های بخش دلوار ذکر کرد و افزود: با وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بی شماری که در این بخش وجود دارد، اشتغال به صورت فصلی بوده و چندان پایدار نیست.

وی اضافه کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های انسانی و تشکیل اتاق فکر از پتانسیل‌های کم‌نظیر بخش در حوزه تجارت و دریانوردی، آبزی‌پروری و نیز توسعه زیرساخت‌های اقتصادی برای توسعه و آبادانی دلوار استفاده خواهد شد.

بخشدار دلوار و معاون سابق سیاسی و اجتماعی فرمانداری تنگستان همچنین به دلایل تودیع خود از این مسئولیت و انتصاب به عنوان بخشدار دلوار اشاره و تصریح کرد: با توجه به تعلق خاطری که همواره به زادگاهم دلوار داشته‌ام و نیز بر اساس روحیه سازمانی که در خود پرورش داده‌ام و ایجاب یک تصمیم سازمانی، مسئولیت بنده به همکار ارزشی‌ام آقای دشتی واگذار شده و با عنایت و حسن توجه استاندار و معاونت سیاسی استانداری و فرماندار تنگستان، مسئولیت سنگین بخشداری دلوار را عهده‌دار شده‌ام.

وی یادآور شد: در مدت هفت ماه مسئولیتم در فرمانداری تنگستان با تمام توان در راستای بهبود شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی شهرستان و در چارچوب سیاست‌های اصولی دولت تدبیر و امید گام برداشته‌ام.

رسول رستمی افزود: در این مدت ضمن فعال‌سازی کارگروه‌های ذیل شورای تأمین جلسات نیز به صورت منظم و مستمر تشکیل شده است.

وی همچنین یادآور شد: با وجود اینکه شهرستان تنگستان بیش از 7 درصد از جمعیت استان را دارد، اما 3 درصد از جرائم استان در این شهرستان رخ داده است.

رستمی اضافه کرد: با تلاش مجموعه خدوم نیروی انتظامی شهرستان و هماهنگی و تعامل سازنده اعضای شورای تأمین، کشفیات جرائم در تنگستان 120 درصد بوده که بالاترین رتبه را در سطح استان داشته است.

وی با اشاره به برگزاری 50 برنامه فرهنگی و اجتماعی شهرستانی و 15 برنامه استانی و ملی در تنگستان اذعان داشت: علاوه بر بسترسازی برای فعال‌سازی 30 سازمان مردم نهاد، پیش‌نویس سند توسعه اجتماعی شهرستان تنگستان نیز در حال تدوین است.

انتهای پیام/6004/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول