اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید حوزه هنری اردبیل:

ظرفیت هنرمندان به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد

رئیس جدید حوزه هنری استان اردبیل گفت: حوزه هنری همواره هنرمندان پرتوان را سرمایه عظیمی می‌داند که باید از بضاعت و ظرفیت آنها به بهترین شکل استفاده کرد.

ظرفیت هنرمندان به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر رجبی عصر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید حوزه هنری اردبیل اظهار کرد: اگر این سرمایه‌ها مورد صیانت و نگهداشت قرار گرفته و خلاقیت، نوآوری و ایده‌پردازی‌های آنها در شریان مستمر حوزه هنری مورد تقویت و توجه قرار گیرد، قطعاً شاهد تولیداتی ارزشمند و فاخر در بخش‌های مختلف هنری می‌شویم.

وی با بیان اینکه آثار هنری تولید شده در حوزه هنری با توجه به شاخصه‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه از لحاظ ارزش‌های معنوی، انسانی و اخلاقی نیز در ترازی بالاتر قرار دارد، تصریح کرد: هدف حوزه هنری استان اردبیل تقویت و کمک به هنرمندان در مسیر تولید آثار هنری فاخر و ارزشی است.

رئیس جدید حوزه هنری استان گفت: حوزه هنری اردبیل هم راستا با سیاست‌های کشوری تلاش می‌کند تا یک زمینه و بستر خوب تحولات هنری را فراهم آورد که قطعاً حوزه هنری اردبیل در تحقق این اهداف بسترسازی‌های لازم را انجام می‌دهد تا یک محفل هنری ارزشمند همراه با اخلاق‌مداری و اعتلای معنویت در بین جامعه هنری شکل بگیرد.

رجبی ضرورت همکاری و تعامل سازنده را با مسئولان و مدیران استانی ضروری خواند و افزود: همکاری‌ها و همدلی‌های برخاسته از تفکرات و ایده‌های مختلف می‌تواند اسباب پیشرفت همه‌جانبه را در حوزه هنری فراهم بیاورد.

رئیس جدید حوزه هنری استان اردبیل از هنرمندان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و ذی‌قیمت حوزه هنری به عنوان یک نهاد انقلابی یاد کرد و ادامه داد: در سه دهه اخیر فعالیت‌های خوبی در استان اردبیل به همت حوزه هنری انجام شده و این فعالیت‌ها با گرهی که به ارزش‌های معنوی و انسانی خورده بیش از هر زمان دیگر بستر و زمینه ایجاد تحول ارزشمند را فراهم می‌کند.

در این مراسم از زحمات ساسان ناطق، رئیس سابق حوزه هنری استان اردبیل تجلیل و امیر رجبی به عنوان رئیس جدید حوزه هنری اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/62001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول