اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رابر:

فتنه 88 میزان و معیار برای سنجش عیار ملت ایران بود

امام جمعه رابر گفت: فتنه 88 یک میزان و معیار برای سنجش عیار ملت ایران بود که برخی خواص در این امتحان مردود شدند.

فتنه 88 میزان و معیار برای سنجش عیار ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری ظهر جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت 9 دی در این شهرستان با بیان اهمیت بزرگداشت این حماسه ماندگار و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: آنچه مورد تأکید است درس‌ها و پیامدهای حماسه نهم دی است که با توجه به نیازهای امروز جامعه اسلامی باید تبیین شود.

جعفری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری کلمه بصیرت را بارها در فرمایشات خود داشتند، گفت: بصیرت کلمه‌ای است برگرفته از آموزه‌های دینی و هر وقت فتنه‌ای اتفاق افتد کلمه بصیرت در مقابل آن به‌کار برده می‌شود.

وی با اشاره فتنه 88 بیان کرد: سران فتنه به دلیل رسیدن به پست و مقام دنیا، دشمنان را همراهی کردند که در نهایت خودشان ضرر کردند و هنوز هم با گذشت پنج سال از فتنه به خود نیامده‌اند.

وی افزود: آنها تنها راهشان همان فرمایش مقام معظم رهبری یعنی توبه است هم توبه در بیان و هم توبه در عمل، چراکه آنها هم به نظام و هم به مقام معظم رهبری و مردم جفا کردند.

جعفری با اشاره به اهمیت بزرگداشت نهم دی اظهار داشت: فتنه 88 یک میزان و معیار برای سنجش عیار ملت ایران بود که برخی خواص در این امتحان مردود شدند.

امام جمعه رابر اظهار کرد: برخی که خود را دوستدار امام خمینی (ره) می‌دانستند، در جریان این فتنه به مقدسات اسلامی و انقلابی ملت ایران توهین کردند و به صورت آشکار در پازل دشمن به تفرقه‌افکنی در میان آحاد ملت پرداختند.

وی ادامه داد: ملت ایران هیچ‌گاه جنایات برخی خواص بی‌بصیرت را فراموش نمی‌کنند و بارها اعلام داشته‌اند که عاملان و رهبران فتنه تا زمانی که از پیشگاه ملت ایران عذرخواهی نکنند، جایی در میان مردم ندارند.

فرماندار رابر نیز از روز نهم دی به عنوان روز میثاق امت با ولایت یاد کرد و با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب ما سراسر حماسه است، اظهار داشت: هرگاه مردم در صحنه حضور یافته‌اند، فتنه‌ها را خاموش و نظام را بیمه و دشمنان را مایوس کرده‌اند.

علیجان سلیمانی از حماسه نهم دی ماه به عنوان یک حماسه فراموش‌نشدنی یاد کرد و گفت: حضور مردم همواره توانسته انقلاب اسلامی را در تمام عرصه‌ها از جمله تحریم‌ها و جنگ‌های روانی دشمن بیمه کند و ما مسئول هستیم که این حضور مردم را در صحنه نگه داریم.

وی بیان داشت: مردم ایران اسلامی همان‌طور که در فتنه، طومار فتنه‌گران را درهم پیچیدند باید با بصیرت و شناخت کامل، نقشه‌های دشمن را شناسایی کرده و با تبعیت از رهبری در مسیر اهداف مقدس انقلاب اسلامی حرکت کنند.

سلیمانی به حماسه عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: پیاده‌روی مردم در اربعین حسینی موجب کمرنگ شدن گروهک تکفیری داعش شد.

وی ادامه داد: رمز موفقیت هر فرد و انقلابی به این است افرادی که در آن نهضت هستند اول خود و توانایی‌های خود را باور داشته باشند و دوم راهی که در آن مسیر قدم بر می‌دارند را باور داشته باشند.

سلیمانی تنها راه نجات از توطئه‌های دشمنان و تحریم‌ها را پیروی محض از ولایت فقیه برشمرد.

انتهای پیام/2446/ط40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول