اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کهگیلویه:

اشتغال‌زایی مددجویان اولویت کمیته امداد است

رئیس کمیته امداد شهرستان کهگیلویه گفت: اشتغال‌زایی مددجویان اولویت کمیته امداد است.

اشتغال‌زایی مددجویان اولویت کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، امرالله فروزنده عصر امروز در سفر به چاروسا و کمک به محرومان این بخش اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی در زمینه فقر زدایی و توانمندسازی جامعه هدف گام‌های خوبی برداشته است و این نهاد یادگار ارزشمند و بی‌نظیر امام خمینی (ره) است.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در اولویت است، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی تلاش می‌کند تا در ارائه خدمت به نیازمندان و محرومان مسائل فرهنگی را در نظر داشته باشد و یکی از مسائل مهم در این راستا، داشتن زندگی با سبک دینی و اسلامی است که در زندگی با سبک اسلامی موضوع کار و تلاش و کسب روزی حلال اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: هدف نظام اسلامی نیز خدمت به محرومان است و امروز نیز این رسالت خطیر از سوی مقام معظم رهبری به صورت جدی دنبال می‌شود به طوری که توجه ویژه‌ای به محرومان و قشرهای کم درآمد جامعه دارند و همواره مسئولان را به این وظیفه شرعی و انسانی سفارش می‌کنند.

فروزنده ابراز داشت: عزت نفس و کرامت انسانی خانواده‌های آسیب دیده برای ما بسیار مقدس است و این نهاد تلاش می‌کند با رأفت و مهربانی با خانواده‌های تحت حمایت برخورد کند و مشکلات آنها را متعادل سازد.  این مسئول گفت: خیران بازوان اصلی کمیته امداد هستند که دستان یاریگرشان در عرصه‌های مختلف برای کمک به نیازمندان در دستان امداد است تا کمک به نیازمندان با کرامت، عزت نفس و احترام لازم صورت گیرد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خاطرنشان کرد: رویکرد این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال بر پایدار بودن اشتغال و کسب روزی حلال برای خانواده تأکید دارد و به گونه‌ای که خانواده مددجو را به سمتی هدایت می‌کنیم که خود را طلایی بداند و عزت را برای خود و خانواده‌اش به ارمغان آورد.

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از خدمات کمیته امداد سفر به به مناطق دور دست است، افزود: سفر به مناطق محروم برای بازدید از وضعیت مالی و معیشتی خانواده محرومان و مددجو است و در این سفرها مشکلات مردم بهتر دیده می‌شود.

فروزنده بیان داشت: امروز اعطای تسهیلات به خانواده‌های مددجو و اشتغال‌زایی برای خانواده‌های مددجو یکی از وظایف اصلی این نهاد مقدس است که در روستای لاش چاروسا از 16خانوار 12 خانوار تسهیلات اشتغال‌زایی را دریافت نمودند و این نشان از ارائه خدمات خوب به خانواده‌های مددجویان است.

وی در پایان تاکید کرد: امروز خیلی خوشحال هستیم که بسیاری از مردم روستاهای که از نزدیک با آنها دیدار نمودیم از خدمات این نهاد مقدس تشکر می کنند و این برای ما خوشحالی به بار می‌آورد.

انتهای پیام/82021/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول