اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحول در نظام اداری صورت گرفت

برون‌سپاری خدمات آموزشی فنی‌و‌حرفه‌ای اصفهان به صورت مجازی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: برون‌سپاری خدمات آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در بستر مجازی صورت گرفته و در حال انجام است.

برون‌سپاری خدمات آموزشی فنی‌و‌حرفه‌ای اصفهان به صورت مجازی

ابوطالب جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت برون‌سپاری خدمات آموزشی مراکز و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: بخش خصوصی به عنوان بازوی قوی فنی و حرفه‌ای در راستای اجرای آموزش‌های مهارتی است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید در راستای این موضوع به صورت دقیق و مناسب نقش‌آفرینی کند، اضافه کرد: دریافت مجوز آموزشی توسط 400 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این اداره بوده که این موضوع از سال گذشته تاکنون محقق شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با تاکید بر اینکه در گذشته خدمات آموزشی به صورت سنتی انجام می‌شده است، تصریح کرد: برون‌سپاری خدمات آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در بستر مجازی صورت گرفته و در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه پویایی و فعال بودن دستگاه‌‌های اجرایی در صورتی محقق می‌شود که مؤلفه‌های درون یک سیستم نسبت به مؤلفه‌های بیرونی و نیاز‌ها و متغیر‌های اطراف خود آگاهی درستی داشته باشند، ادامه داد: البته این شناخت باید از لحاظ کمی و کیفی باشد تا یک دستگاه یا سیستم اجرایی به پویایی قابل قبول دست پیدا کند.

جلالی با بیان اینکه شهر و استان اصفهان از مزیت‌های منطقه‌ای و توانمندی‌های بسیار ویژه و مهمی برخوردار است، تاکید کرد: با توجه به این موضوع، این اداره براساس این شاخصه‌ها و ویژگی‌ها نسبت به ارائه آموزش‌های مهارتی به متقاضیان در سطح استان اقدام می‌کند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از توسعه دولت الکترونیک و هوشمند‌سازی خدمات آموزشی فنی و حرفه‌ای افزود: براساس وظایف قانونی 35 درصد خدمات آموزشی مهارتی باید برون‌سپاری شود و این موضوع از اقدامات ویژه در این حوزه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: برون‌سپاری این خدمات به روش‌های مختلفی مانند واگذاری مدیریت به شرکت‌های واجد شرایط، خرید خدمات و موارد دیگر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/63004/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول