اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قروه:

هتاکی به اسلام بیانگر حقانیت مکتب ماست

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: دشمنان اسلام در خیال خود با هتاکی به مقدسات ما دین مبین اسلام را خدشه‌دار می‌کنند، اما در حقیقت حقانیت مکتب اسلام را بیشتر نمایان می‌سازند.

هتاکی به اسلام بیانگر حقانیت مکتب ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام محمد فدایی در اجتماع بزرگ «من عاشق محمدم» که شنبه‌شب در مسجد سیدالشهدا (ع) قروه برگزار شد، اظهار کرد: هتاکان به پیامبر مهربانی، دل مسلمان‌ها را به درد آورده‌اند.

وی با بیان اینکه اهانت به پیامبر اعظم (ص) مطلب جدیدی نیست و آن حضرت در زمان حیات بابرکت خود نیز بارها از سوی نزدیکانشان مورد اهانت قرار گرفتند، افزود: تا زمانی که حق و حقیقت وجود داشته باشد، باطل تاب ندارد تا آن را ببیند و امروز هم باطل در جلد مجلات دست چندم فرانسوی تصویر شده است.

فدایی با اشاره به اینکه هتاکان به نبی مکرم اسلام (ص) براساس قرآن کریم مورد لعن و نفرین ابدی هستند، تصریح کرد: دشمنان به گمان باطل خود می‌خواهند ندای توحید و حق‌طلبی را خاموش کنند، اما از آنجا که دشمنان ما از احمق‌ترین افراد هستند، همین هتاکی‌ها عاملی برای ترویج بیشتر دین مبین اسلام شده است.

وی به اوج گرفتن علاقه جوانان در اروپا و آمریکا به دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: قرآن کریم پرفروش‌ترین کتاب سال در فرانسه شده است و دشمنان به همین دلیل از در مکر و حیله وارد شده‌اند و از همین نقطه نیز به خود آسیب زدند.

این روحانی عامل دشمنی دشمنان را پیشرفت روزافزون اسلام در جهان اعلام کرد و گفت: خداوند حربه‌های دشمنان را زمینه‌ساز رشد و توسعه و تعالی اسلام ناب محمدی کرده است.

فدایی، انتشار نامه سرگشاده رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی را خطاب قرار دادن عقل و شعور این قشر دانست و خاطرنشان کرد: بیان نگرانی رهبر معظم انقلاب در این نامه از دور کردن این جوانان توسط سردمداران خود از حق و حقیقت اوج درایت رهبری دینی بوده که اذهان جستجوگر جوانان را به واکاوی حقیقت واداشته است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) قروه با تاکید بر اینکه تکلیف مسلمانان در برهه کنونی چنگ زدن به محور عشق و مودت رسول مکرم اسلام (ص) است، اظهار کرد: یکی دیگر از تکالیف ما این است که شناخت خود را نسبت به آن حضرت افزایش دهیم و خصوصیات ستودنی پیامبر نور و رحمت را که در هر عصری مشرکان را زمین‌گیر کرده است بیشتر بشناسیم.

فدایی تأسی در گفتار و رفتار از اسوه حسنه و مکارم اخلاق را دیگر وظیفه مسلمانان برشمرد و گفت: از جمله نعمت‌های بزرگی که در قرآن کریم بسیار ذکر شده وجود مطهر پیامبر اعظم (ص) است و ما به یاد کردن فراوان نعمت‌های الهی توصیه شده‌ایم.

وی دلیل از بین رفتن دشمنی‌ها در بین امت اسلامی را پیامبر اعظم (ص) دانست و افزود: همه باید به عهد برادری که با هم بسته‌ایم پایبند باشیم، چرا که هراس و ترس دشمن از همین اتحاد، برادری و برابری ما است.

به گفته این روحانی، حفظ وحدت نه تنها در بین مذاهب که در درون مذاهب هم باید تقویت شود و پیامبر اکرم (ص) خود پرچمدار این مودت، مهربانی و رحمت است.

وی در پایان بهترین بستر برای حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) را تداوم و استحکام وحدت و برادری اعلام کرد و گفت: بزرگ‌ترین خدمتی که نبی مکرم اسلام (ص) برای مسلمانان و بشریت داشتند، آوردن دینی است که موجب سربلندی بشریت شد و در قبال آن هیچ حقی را برای خود قائل نشدند.

انتهای پیام/79009/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول