اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بروجرد خبر داد

انهدام باند سارق و کشف 11 فقره سرقت منزل

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از انهدام یک باند سه نفره سارق و کشف 11 فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارق و کشف 11 فقره سرقت منزل

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، علیرضا دلیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده افرادی را که با هم‌دستی یکدیگر اقدام به سرقت منزل می‌کردند، را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه سه نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به 11 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و با شناسایی مالباختگان تحویل مقام قضایی شدند.

کشف 271 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در بروجرد فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از کشف 271 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در اجرای طرح مبارزه با سرقت طی 10 ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

این مسئول در تشریح طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت در بروجرد گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با تلاش شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های متعدد انتظامی در 10 ماه سال جاری موفق شدند، 113 دستگاه خودرو و 158 دستگاه موتورسیکلت مسروقه را شناسایی و کشف کنند.

وی افزود: در این مدت 66 فقره کیف‌قاپی، 601 فقره محتویات داخل خودرو، 198 فقره منزل، 85 فقره اماکن شخصی، 12 فقره جیب‌بری، 30 فقره کش‌وروزنی، 72 فقره احشام، 72 فقره مغازه و 335 فقره سایر سرقت‌ها کشف و 795 نفر متهم شناسایی و دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های پاک‌سازی و انتظامی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/2304/الف20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول