اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس محیط زیست میاندوآب خبر داد

شرکت دانش‌آموزان میاندوآبی در کلاس‌های آموزشی زیست محیطی

رئیس حفاظت محیط زیست میاندوآب از شرکت دانش‌آموزان این شهرستان در کلاس‌های آموزشی زیست محیطی خبر داد.

شرکت دانش‌آموزان میاندوآبی در کلاس‌های آموزشی زیست محیطی

اکبر محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای تاثیرگذاری فرهنگ محیط زیست در میان دانش‌آموزان اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان اقدام به برگزاری کلاس‌های زیست محیطی کرده است.

وی از شرکت بیش از 4 هزار نفر از دانش‌آموزان مدارس میاندوآب در کلا‌س‌های آموزشی خبر داد و تصریح کرد: این کلاس‌ها در خصوص ارائه مطالب و اطلاعات در خصوص مسائل زیست محیطی و آشنا کردن دانش‌آموزان و استفاده از روش‌های مناسب با مشارکت عموم در حل مشکلات محیط زیست است.

رئیس حفاظت محیط زیست میاندوآب خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون هفت مدرسه این شهرستان تحت پوشش آموزش کلاس‌های زیست محیطی قرار گرفته‌اند.

محمدیان با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ زیست محیطی در جامعه از مهم‌ترین اهداف اداره حفاظت محیط زیست است، خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی برگزار شده در این شهرستان توسط کارشناسان محیط زیست صورت می‌گیرد.

وی آشنا شدن دانش‌آموزان با تالاب‌ها، حیات وحش، نحوه مدیریت زباله‌ها، آلودگی هوا، راهکارهای بازیافت زباله و حفاظت از طبیعت را از اساسی‌ترین محورهای کلاس‌های آموزشی زیست محیطی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/61003/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول