اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلسه شورای ورزش شهربابک برگزار شد

جلسه شورای ورزش شهربابک به منظور بررسی آخرین وضعیت ورزشی این شهرستان برگزار شد.

جلسه شورای ورزش شهربابک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جلسه شورای ورزش شهربابک امشب با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان به منظور تبادل نظر پیرامون مسائل ورزشی شهرستان در محل فرمانداری شهربابک برگزار شد.

میثم پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک با ارائه گزارش کاملی از فعالیت‌های ورزشی و کسب عنوان‌های استانی و کشوری ورزشکاران شهربابک‌ گفت: ورزش شهربابک در استان کرمان مقام چهارم را دارد و در بخش بانوان رتبه سوم را بعد از کرمان و سیرجان به خود اختصاص داده است‌.

وی بیان کرد: اغلب فضاهای ورزشی شهرستان شهربابک توسط اداره ورزش و جوانان ساخته شده است، ما برای توسعه هر چه بیشتر زیر‌ساخت‌های ورزشی در شهرستان نیازمند کمک ‌سایر نهاد‌ها‌، دستگاه‌ها و بخش خصوصی و خیران هستیم.

حمید شریفی فرماندار شهربابک با تقدیر از مسئولان هیئت‌های ورزشی  تصریح کرد: کار شما ارزشمند است و باید در زمینه توسعه هر چه بیشتر ورزش شهرستان کار شود‌.

وی تاکید کرد: باید یک سند توسعه ورزش برای شهرستان تهیه و از گروه‌هایی که می‌توانند برای توسعه شهرستان کار کنند، استفاده شود‌.

در ادامه این جلسه اعضا‌ به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل ورزشی شهر از جمله توسعه ورزش همگانی‌، بهره بردن از تمام فضاهای قابل ‌استفاده برای امر ورزش و چگونگی راه‌اندازی و افتتاح مدرسه شطرنج در شهرستان‌ شهربابک پرداختند.

به گزارش فارس از مصوبات این جلسه رسیدگی ویژه به ورزش شهر خورسند، در نظر گرفتن بودجه برای تجهیز فضاهای ورزشی شهرستان، پیگیری برای شخصی کردن پیست‌های اسب‌سواری‌، موتورسواری، دوچرخه‌سورای در شهرستان بود.

انتهای پیام/80011/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول