اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

200 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از پیش‎بینی 200 برنامه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا در دهه فجر خبر داد.

200 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر در زنجان برگزار می‌شود

ناصر مقدم امروز در گفت‎و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جلسه کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‎رسانی برنامه‎های دهه فجر از طریق مطبوعات انجام می‎شود، افزود: گزارش‎های تصویری نیز باید مورد توجه رسانه‎ها قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه ستاد ویژه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای مطلوب برنامه‌ها تشکیل شده است، افزود: سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اجرای برنامه‎های مطلوب را ضروری می‎کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه 247 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان آماده اجرای برنامه‌های دهه فجر هستند،افزود: 34 موسسه قرآنی نیز برنامه‎ریزی‏های لازم را در این زمینه دارند.

مقدم از برگزاری 20 مورد محفل انس با قرآن کریم در زنجان خبر داد و گفت: 10 مورد جشنواره قرآنی و قرآن بخوانید و جایزه بگیرد از دیگر برنامه‎های پیش‏بینی شده است.

وی از پیش‎بینی 200 برنامه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه فجر خبر داد و افزود: برنامه‎های فرهنگی مختلفی در طول این ایام برگزار می‌شود.

این مسئول بر ضرورت ایجاد شور اجتماعی در طول دهه فجر تاکید کرد و افزود: برنامه‏های جشن در 10 روز دهه فجر به اندازه 100 روز برگزار می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه از 13 تا 21 بهمن جشنواره موسیقی آوای امید صرفا به مناسبت دهه فجر در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می‏شود، افزود: نمایشگاه عکس، جشنواره تئاتر و فروش آثار هنری از دیگر برنامه‏های پیش‏بینی شده است.

مقدم با بیان اینکه برنامه‎های ستاد دهه فجر از سوی این اداره کل برگزار می‎شود، افزود: امسال جشن انقلاب در پنج شهرستان برگزار می‏شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان‎های ابهر، خرم‎دره، خدابنده و طارم این جشن برگزار می‎شود، در دو شهرستان ماهنشان و ایجرود نیز جنگ شادی برگزار می‎شود.

این مسئول با بیان اینکه دفتر و نمایندگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان سلطانیه وجود ندارد، افزود: جنگ شادی نیز در این شهرستان برگزار می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جشن انقلاب در زنجان برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این جشن در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی با حضور معاون وزارت ارشاد برگزار می‎شود.

انتهای پیام/73003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول