اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبزی‌پروری سازمان شیلات خبر داد

خودکفایی کشور در تولید تخم چشم ماهیان

معاون آبزی‌پروری سازمان شیلات گفت: تلاش می‌کنیم تا در تولید تخم چشم ماهیان به خودکفایی رسیده و از واردات آن به هر شکل ممکن جلوگیری کنیم.

خودکفایی کشور در تولید تخم چشم ماهیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین عبدالحی عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های آبزی‌پروری مشگین‌شهر اظهار کرد: استان اردبیل می‌تواند در تولید تخم چشم ماهیان یکی از قطب‌های کشور باشد که ضرورت دارد با نگاه اقتصادی در این حوزه سرمایه‌گذاران ورود پیدا کنند.

وی ارتقاء مدیریت شیلات استان را به اداره کل یادآور شد و تصریح کرد: به رغم آن که استان اردبیل، استان ساحلی نیست و باید به شکل مدیریت و یا نمایندگی در حوزه شیلات فعالیت می‌کرد اما به دلیل ظرفیت خوب تولید این استان در دو سال گذشته این سطح مدیریت ارتقاء یافته و برنامه‌ریزی‌های هدفمندی را در این حوزه شاهد هستیم.

معاون آبزی‌پروری سازمان شیلات گفت: ‌در برنامه ششم توسعه تلاش بر این است تا تولید آبزیان در استان اردبیل به 20 هزار تن افزایش پیدا کند که قطعاً این افزایش یک ظرفیت خوب تولیدی و اشتغالزایی را به معنای واقعی فراهم می‌کند.

عبدالحی در پایان متذکر شد: در بین شهرهای استان اردبیل نیز مشگین‌شهر با داشتن منابع خوب و غنی تولید و پرورش آبزیان از جایگاه خاصی برخوردار است به طوریکه سعی و تلاش و همت واقعی بر این است تا بتوانیم یک حرکت مفید و مؤثر و قابل توجه را به وجود آورده و حرکت‌هایمان را در این حوزه توانمند کنیم.

انتهای پیام/62001/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول