اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کرمانشاه خبر داد

صدور 25 هزار گواهینامه در کرمانشاه/ افزایش 15 درصدی برخورد با تخلفات

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: 25 هزار گواهینامه از ابتدای سال‌جاری تاکنون در استان صادر شده و میزان برخورد با تخلفات نیز 15 درصد افزایش داشته است.

صدور 25 هزار گواهینامه در کرمانشاه/ افزایش 15 درصدی برخورد با تخلفات

غلامرضا امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از صدور 25 هزار گواهینامه از ابتدای سال‌جاری تاکنون در استان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: امسال 20 هزار خودروی جدید به شمار خودروهای موجود استان افزوده شده و کار نقل و انتقال 60 هزار خودرو در استان نیز انجام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تعداد اوراق اعمال قانون پلیس راهور استان را در مجموع 500 هزار مورد برشمرد و گفت: امسال میزان جریمه‌های صادر شده در مقایسه با سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه امسال تعداد تصادفات درون‌شهری در استان با کاهش 17 درصد مواجه بوده، افزود: براساس آمارها نیز تصادفات جرحی و فوتی کاهش 13 درصدی داشته‌اند.

امیدی خاطرنشان کرد: عدم رعایت حق تقدم و توجه به جلو، نداشتن سرعت مطمئنه و تغییر ناگهانی مسیرها از جمله دلایل بروز تصادفات درون‌شهری به‌شمار می‌رود.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، رانندگان باید همواره برای جلوگیری از تصادفات به مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

وی همچنین به برگزاری مانور موتورسواران در روز 12 بهمن‌ماه سال‌جاری به‌مناسبت فرار رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر در کرمانشاه اشاره کرد.

انتهای پیام/2700/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول