اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر شهرستان نور مطرح شد

انتقاد فرماندار نور از خروجی نداشتن جلسات و اکتفا کردن به صورت‌جلسه

فرماندار شهرستان نور در جلسه شورای فرعی مبارزه با موادمخدر این شهرستان از نداشتن خروجی جلسات و اکتفا کردن به صورت‌جلسه‌ها انتقاد کرد.

انتقاد فرماندار نور از خروجی نداشتن جلسات و اکتفا کردن به صورت‌جلسه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، هادی خنجری امشب در هفتمین جلسه شورای فرعی مبارزه با موادمخدر این شهرستان با بیان اینکه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان که با حضور معاون سیاسی استاندار و دبیر این شورا به میزبانی شهرستان نور برگزار شد، مقرر شده بود که ظرف مدت یک‌ماه تکلیف نقطه‌آلوده آهنگرمحله ایزدشهر روشن شود، اظهار کرد: ما نباید به شرکت در جلسه و نوشتن صورت‌جلسه اکتفا کنیم بلکه پیگیری و اجرای مصوبات ضروری است.

وی با بیان اینکه برخی مصوبات نیز برای اجرایی شدن نیازمند منابع و اعتبارات مالی است اما پیگیری مصوبات امری ضروری و اولویت‌دار است، افزود: یکی از دلایل عقب‌ماندگی شهرستان را عدم وجود اراده لازم برای کار عملی است.

فرماندار نور در این زمینه ادامه داد: نبود اراده برای انجام وظایف محوله گاهی به حدی محسوس است که مشاهده می‌شود مسئولی در جلسه حاضر می‌شود ولی وقتی سئوالی از وی می‌شود گویی در جلسه حضور ندارد و پاسخی برای سئوال مطرح شده ندارد و فقط شنونده است.

 رئیس شورای فرعی موادمخدر شهرستان نور خاطرنشان کرد: در بحث نقطه‌آلوده و پرخطر آهنگرمحله ایزدشهر بسیاری معتقدند باید اقدامات فوری قهری صورت گیرد لیکن با توجه به اقدامات و گزارش‌های موجود امکان از بین رفتن تلاش‌های چندساله و اقدامات انجام شده فرهنگی وجود دارد و ممکن است نتیجه عکس بدهد و سبب پراکندگی در نقاط دیگر شود.

این مسئول گفت: با توجه به مهلت یک‌ماهه استانداری باید نقطه‌آلوده ایزدشهر را به محلی قابل تحمل‌تر برسانیم و مصمم هستیم با عزم جدی توسط دستگاه‌های متولی به صورت مستقیم و دستگاه‌های غیرمتولی غیرمستقیم این موضوع را به مرحله عمل برسانیم.

معاون فرماندار نور نیز در این جلسه از ارائه طرح پاکسازی منطقه آلوده آهنگرمحله ایزدشهر خبر داد و اظهار کرد: برای هر طرح تحقیقاتی نیاز به مطالعه و طرح اولیه است و در این مورد هم وظایف هر دستگاه مشخص شده و پیشنهاد می‌شود هر دستگاه و نهادی که می‌تواند کار تحقیقاتی انجام دهد، اعلام آمادگی کند.

سعید یزدانی افزود: دانشگاه‌ها می‌توانند به عنوان طرح تحقیقاتی و یا به صورت پایان‌نامه دانشجویی در این طرح مشارکت کنند.

وی گفت: با توجه به صورت‌جلسه شورای هماهنگی استان درباره منطقه آلوده آهنگرمحله، دستگاه‌های شهرستان هرگونه اقدامی که تاکنون انجام دادند را اعم از اقدامات موفق، ناموفق و علت عدم توفیق را به شورای فرعی شهرستان اعلام کنند.

انتهای پیام/86023/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول