اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان ایلام:

5 متهم منازعه میدان دادگستری ایلام دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: 5 متهم منازعه میدان دادگستری ایلام دستگیر شدند.

5 متهم منازعه میدان دادگستری ایلام دستگیر شدند

 فارس نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: منازعه‌ای امروز حوالی ساعت 9 صبح در ورودی ساختمان دادگاه‌های تجدیدنظر و کیفری استان ایلام اتفاق افتاد و بر اثر این منازعه و درگیری به وجود آمده فردی به مشخصات " ن.ل" به قتل رسید.

وی ادامه داد: مقتول پیش‌تر در دادگاه کیفری استان ایلام دارای پرونده بوده و به موجب حکم صادره از این محکمه به مجازات اعدام محکوم شده بود که با اعتراض وی و رسیدگی به موضوع در دیوان عالی کشور، حکم بدوی نقض و رسیدگی مجدد به دادگاه صادر کننده (کیفری استان) محول شد.

این مسئول اضافه کرد: حسب تعیین وقت قبلی، زمان رسیدگی برای امروز تعیین شد و شاکیان و متشاکی به دادگاه دعوت شدند که شاکیان با تهیه ساز و کار لازم از قبیل سلاح سرد و تعقیب مقتول در ورودی ساختمان محاکم کیفری استان و قبل از حضور مقتول در ساختمان و فضای دادگاه با وی مواجه شدند و با ضربات متعدد چاقو او را به قتل رسانند.

نوری تصریح کرد: متهمان چهار نفر مرد و یک زن بودند که با تلاش و حضور به موقع ماموران نیروی انتظامی متهمان دستگیر شدند و با تشکیل پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایلام تحقیقات از آنها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: با عنایت به اینکه مقتول داماد متهمین به قتل و شرکت‌کنندگان در منازعه بوده رسیدگی به این پرونده با سرعت و رعایت موازین شرعی و قانونی انجام و حکم مقتضی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/2246/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول