اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال مازندران عنوان کرد

نقش برجسته تیم کاله جوان در کشف استعدادهای بسکتبالی مازندران

دبیر هیئت بسکتبال مازندران از نقش به‌سزای تیم بسکتبال کاله جوان مازندران در بروز و رشد استعدادهای بسکتبال استان خبر داد.

نقش برجسته تیم کاله جوان در کشف استعدادهای بسکتبالی مازندران

محمدعلی رجایی امروز قبل از دیدار پایانی مرحله نهایی لیگ زیرگروه بسکتبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار کرد: مازندران یکی از استان‌هایی است که در رشته‌های مختلف ورزشی زبانزد خاص و عام است.

وی افزود: این تیم در رشته ورزشی بسکتبال نیز طی چند سال گذشته پیشرفت زیادی را به خود دیده است و تیم‌داری تیم بسکتبال کاله مازندران در لیگ دسته یک بسکتبال کشور توانسته سبب بروز استعدادها و ظرفیت‌های زیبا ورزشی این استان شود.

رجایی تصریح کرد: تیم بسکتبال کاله مازندران تاکنون توانسته قهرمانی لیگ دسته یک را هم از آن خود کرده و جام قهرمانی مسابقات را بالای سر ببرد و در این راستا بازیکنان مستعد و خلاق زیادی را به عرصه‌های حرفه‌ای بسکتبال معرفی کند.

وی با اشاره به تیم‌داری کاله جوان مازندران در لیگ زیرگروه بسکتبال باشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: این تیم توانسته با گردهم آوردن جوانان، نوجوانان و افراد باانگیزه فضای مطلوبی را در بسکتبال کشور ایجاد کند و درخشش خوبی در این بین داشته باشد.

دبیر هیئت بسکتبال مازندران بیان کرد: این تیم با کادر فنی پرتلاش و بازیکنان سخت‌کوش خود شامگاه امروز در آخرین دیدار مرحله نهایی لیگ زیرگروه باشگاه‌های کشور با تیم قدرتمند امید مهرام تهران روبه‌رو می‌شود که در دیدار نخست این مرحله توانست نماینده پایتخت را با شکست بدرقه کند.

رجایی با اعلام پتانسیل بالای بازیکنان کاله جوان گفت: این بازیکنان با اجرای دستورات و نکات کادر فنی در زمین می‌توانند برابر این تیم خوش درخشیده و پیروز میدان باشند تا کاپ قهرمانی را در سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم (ص) از آن خود کنند.

رجایی با اعلام اینکه کاله جوان مازندران با تیم‌داری خود نقش زیادی در شناساندن استعدادهای نهفته بسکتبال دارد، گفت: این تیم مورد حمایت مسئولان هیئت بسکتبال مازندران بوده و به نقش‌آفرینی آن در ورزش مازندران آگاهی کامل داریم.

انتهای پیام/86012/الف30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول