اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکوه فجر در سرزمین علویان/74

عسکری: پیاده‌روی خانوادگی لبیک یا رسول‌الله (ص) در بابل برگزار می‌شود

شهردار بابل گفت: پیاده‌روی لبیک یا رسول‌الله (ص) به مناسبت دهه‌فجر در شهر بابل برگزار می‌شود.

عسکری: پیاده‌روی خانوادگی لبیک یا رسول‌الله (ص) در بابل برگزار می‌شود

فرهاد عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل با اشاره به اینکه رمز بقای انقلاب، وحدت و انگیزه الهی است، اظهار داشت: دهه‌فجر‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در دهه‌فجر اسلام تولدی دوباره یافت، افزود: دهه‌فجر بزرگ‌ترین جشن ملی، دینی و مردمی ایران است.

شهردار بابل خاطرنشان کرد: تبلیغ انقلاب ایران به عنوان الهام‌بخش بیداری اسلامی و نیز نمایش ایران به عنوان نماد مقاومت انقلابی در جهان از مهم‌ترین رویکردهای شهرداری در جشن‌های امسال است.

عسکری با اشاره به برنامه‌های شاخص دهه‌فجر امسال، تصریح کرد: اجرای سرود خیابانی در سطح شهر در ایام دهه‌فجر و 22 بهمن، برگزاری نمایشگاه شهدای انقلاب با همکاری بنیاد فرهنگی مردمی راه شهید، انجام رژه موتوری و اسکیت در شب 21 بهمن با همکاری کانون فرهنگی مذهبی زلال، ایستگاه شادی شامل نقاشی و اجرای سرود زنده توسط گروه رادیو بهار نارنج در شب پیروزی انقلاب و روز 22 بهمن، شب‌نشینی انقلاب به همراه برنامه رکوردزنی اصلاح موی سر 836 نفر توسط عابد جعفری یکی از آرایشگرهای مردانه از جمله این برنامه‌ها است.

وی اجرای برنامه پیاده‌روی خانوادگی وحدت‌آفرین و تجدید بیعت با شهیدان، نورافشانی شب پیروزی انقلاب در میادین شهر، اجرای برنامه جشن فرهنگی کوتاه و ناگهانی در نقاط مختلف شهر، برگزاری جشن محوری طی سه شب در مقابل ساختمان گنجینه، مزرعه گل شهرداری بابل و محوطه شهرداری بابل، جشنواره عکس با موضوع دهه‌فجر بابل، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار از خانواده‌های شهدای ورزشکار و راهپیمایی خانوادگی در سطح شهر، فضاسازی، تبلیغات، نصب بنر، آذین‌بندی و چراغانی سطح شهر و میادین و ساخت آهنگ انقلاب را از مهم‌ترین برنامه‌های دهه‌فجر برشمرد.

انتهای پیام/86009/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول