اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مردم و مسئولان

یادواره 15 شهید روستای سربست دشتستان برگزار شد

در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، یادواره 15 شهید روستای سربست دشتستان برگزار شد.

یادواره 15 شهید روستای سربست دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر عصر امروز در آیین برگزاری یادواره شهدای روستای ˈسربستˈ دشتستان اظهار داشت: تجلیل از مقام شامخ شهدا، امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری افزود: سربست از روستاهای نمونه ایثارگری استان بوشهر است و به دلیل اینکه زادگاه پنج شهید از یک خانواده است نام آن پرآوازه شده است.

وی بیان کرد: باید به خانواده پنج شهید این روستا شهیدان "حسینی مقدم"ˈ و همه شهدای این روستا افتخار کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تصریح کرد: امسال تمام گلزارهای شهدای استان بوشهر ساماندهی می‌شود و تا پایان اسفندماه همه آنها به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار دشتستان نیز گفت: روستای سربست دشتستان به‌واسطه رزمندگان شجاع و سلحشورش در دوران دفاع مقدس و شهادت عده‌ای از آنها نه فقط برای مردم دشتستان بلکه برای مردم استان بوشهر شناخته شده است و به عنوان روستای ایثاگر دشتستان قابل شناسایی و معروف است.

ارسلان زارع افزود: روستای سربست دشتستان در بخش سعدآباد واقع شده و در دوران هشت سال دفاع مقدس 15 شهید را در راه نظام جمهوری اسلامی نثار کرد.

بر اساس این گزارش در این روستای شهیدپرور، چهار برادر شهید از یک خانواده به نام‌های شهید سید عباس، سید علی، سید محمد و سید ابراهیم حسینی‌مقدم هستند شهید سید عبدالرسول حسینی‌مقدم نیز فرزند شهید سید عباس حسینی مقدم از دیگر اعضای خانواده این شهیدان است.

انتهای پیام/91001/گ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول