اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارکنان راه و شهرسازی با ایجاد زیرساخت‌ها به اقتصاد کردستان کمک می‌کنند

فیروزی: نداشته‌های کردستان را باید در کنار ظرفیت‌های آن دید

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان گفت: کردستان منابع غنی زیادی از جمله آب مناسب، منابع بکر و صدها فرصت دیگر را در اختیار دارد اما باید در کنار این ظرفیت‌ها، نداشته‌ها را هم ببینیم.

فیروزی: نداشته‌های کردستان را باید در کنار ظرفیت‌های آن دید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بازنشستگان، راهداران و کارکنان نمونه و فرزندان ممتاز خانواده بزرگ اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان در مراسمی با حضور معاونین استاندار کردستان تجلیل شدند که معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان در این مراسم که پنج‌شنبه شب در تالار مجتمع امام خمینی سنندج برگزار شد، امنیت حاکم بر کردستان را زمینه‌ای برای خدمت مسئولان و کارکنان به مردم استان دانست.

حسین فیروزی افزود: اکنون که از نعمت امنیت در استان کردستان برخوردار هستیم بنابراین باید برای کمک به همنوعان خود از این مولفه بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

وی خدمت بی‌منت به مردم و تکریم همشهریان را مصداق شکرگذاری برخورداری از چنین نعمتی دانست که خدمتگزاران مردم در این راستا همت می‌کنند.

به گفته معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان در ادامه پایین بودن درآمد سرانه در استان، کمبود شغل، بیکاری و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را تایید کرد و گفت: مشکلات دیگری در استان وجود دارد که آمارهای منفی استان را بالا می‌برد.

فیروزی افزایش آمار طلاق، آلودگی به مواد مخدر، افزایش افسردگی و گرایشات به سمت موارد دیگر را از جمله آمارهای اضافه بر بیکاری و عقب‌ماندگی‌های استان نام برد که با فرهنگ کردستان همخوانی ندارد.

وی تصریح کرد: فرهنگ کردستان که کرد و ترک و فارس و شیعه و سنی را دور هم در این استان جمع کرده است یکی از زیرفرهنگ‌های غنی ملی کشور است که در تکریم و تجلیل از همدیگر تجلی پیدا کرده است.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: کردستان منابع غنی زیادی از جمله آب مناسب، منابع بکر و صدها فرصت دیگر را دارد که باید در کنار این ظرفیت‌ها، نداشته‌ها را هم ببینیم و برای جبران آن‌ها تلاش کنیم.

فیروزی همچنین در این مراسم اظهار کرد: کارکنان و مجموعه راه و شهرسازی کردستان می‌توانند با ایجاد زیرساخت‌ها، به اقتصاد و معیشت مردم کمک کنند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان گفت: هر کسی که برای جامعه مفید باشد خداوند از جنبه‌های دیگر او را کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: در تمامی همایش‌ها و برنامه‌ها صحبت از آینده و موکول کردن برخی چیزها به آینده است در صورتی که نباید زمان را از دست داد و باید زمان حال را هم در نظر گرفت چراکه با این وجود هیچ‌گاه به خوشبختی نمی‌رسیم.

فیروزی در پایان حفاظت از کانون گرم خانواده را متذکر شد و گفت: هرچند مشکلات اقتصادی و کاری وجود دارد اما نباید هیچ وقت از توجه به کانون گرم خانواده غفلت کرد تا منجر به پشیمانی در آینده نشود.

انتهای پیام/79002/م40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول