اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته دوم جام آزادگان

وحدت قم چاره‌ای جز پیروزی ندارد / آخرین تلاش‌ها برای فرار از سقوط

تیم فوتبال وحدت قم امروز در مهمترین و حساس‌ترین بازی‌ خانگی خود از فصل جاری مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر تیم بعثت کرمانشاه به میدان می‌رود.

وحدت قم چاره‌ای جز پیروزی ندارد / آخرین تلاش‌ها برای فرار از سقوط

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که امسال 40 تیم در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌‌های کشور جام آزادگان حضور دارند، این تعداد تیم در چهار گروه 10 تیمی تقسیم شده‌اند و به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دیدارهای مرحله گروهی به شکل رفت و برگشت به انجام می‌رسد و تمام تیم‌های حاضر در گروه‌های چهار گانه باید 18 مسابقه مقدماتی را پشت سر بگذارند تا در نهایت تکلیف راه‌یافته‌ها به مرحله دوم فصل جاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص شود.

با انجام دیدارهای مرحله مقدماتی از هر گروه سه تیم جواز صعود به مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را کسب می‌کند، سه تیم در میانه جدول ماندگار می‌شوند و چهار تیم پائین جدول نیز راهی جز رفتن به دسته پائین‌تر یعنی لیگ دسته سوم یا منطقه‌ای فوتبال کشور ندارند.

در این میان تیم فوتبال وحدت قم در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ آزادگان با تیم‌های سرسخت و مطرحی همچون صنعت‌نفت نوین آبادان، ابومسلم مشهد، پیام مشهد و چند تیم دیگر همگروه شده است و به هیچ عنوان نتوانسته انتظارات فوتبال دوستان قمی را در رقابت با این تیم‌ها برآورده کند.

نماینده فوتبال قم در 15 هفته سپری شده از 18 هفته مرحله مقدماتی لیگ آزادگان تنها 14 امتیاز کسب کرده است و با این تعداد امتیاز اکنون در بین 10 تیم جایگاه نهم گروه دوم مقدماتی را در اختیار دارد و در سه بازی باقی مانده از این مرحله صد در صد باید حریفان خود را شکست دهد.

وضعیت شاگردان وحید مظاهری در تیم فوتبال وحدت قم در شرایط کنونی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به شکلی است که چنانچه این تیم نتواند سه بازی باقی‌مانده خود با تیم‌های بعثت کرمانشاه، ابومسلم مشهد و شاهین کیش را ببرد قطعا به دسته پائین‌تر سقوط خواهد کرد.

از سه بازی‌ که در هفته‌های پایانی مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور پیش‌روی نماینده قم وجود دارد دو بازی با تیم‌های بعثت کرمانشاه و شاهین کیش در قم برگزار می‌شود و دیدار با ابومسلم یک مسابقه فوق‌العاده سخت خارج از خانه به شمار می‌رود.

وحدت قم عصر امروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم بی‌شک مهمترین و حساس‌ترین بازی خانگی خود را در فصل جاری لیگ آزادگان انجام می‌دهد، دیداری که از هفته شانزدهم برابر تیم بعثت کرمانشاه برگزار می‌شود و شاگردان وحید مظاهری در وحدت قم باید حریف را شکست بدهند و الا ممکن است سقوط آنها به دسته پائین‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی دسته سوم یا لیگ منطقه‌ای فوتبال ایران در پایان دیدارهای همین هفته قطعی شود.

انتهای پیام/ 78002/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول