اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز دهه فجر

مزار شهدای استان با حضور مسئولان زنجانی غبار روبی می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با نخستین روز از دهه فجر مزار شهدای استان با حضور مسئولان زنجانی غبار روبی و عطر افشانی می‌شود.

مزار شهدای استان با حضور مسئولان زنجانی غبار روبی می‌شود

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‎های مختلفی در استان زنجان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با ورود امام خمینی (ره) به میهن زنگ انقلاب در مدرسه مهدیه زنجان به صورت نمادین نواخته می‏‌شود، افزود: دیدار با امام جمعه زنجان از دیگر برنامه‏‌های این روز است.

این مسئول از حضور مردم و مسئولان در مزار شهدای بالای زنجان خبر داد و گفت: عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه‎های این روز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور شکوه و جانفشانی ملت متدین ایران اسلامی است،گفت: مردم ایران با وحدت کلمه توانستند با رهبری داهیانه امام خمینی (ره)بر طاغوت زمان پیروز شوند.

*مردم از آرمان‌‏های انقلاب اسلامی دفاع می‎کنند

حسینی با بیان اینکه در حالی امسال سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن گرفته می‏‌شود که مردم همچنان در مقابل استکبار جهانی ایستاده‎اند، افزود: با وجود توطئه‌های پیچیده و تحریم‎ها همچنان مردم در صحنه بوده و از آرمان‏‌های انقلاب اسلامی دفاع می‎کنند.

وی با اشاره به اینکه وحدت، همدلی و ایستادگی مردم موجب موفقیت‎های نظام اسلامی شده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تا کنون در برابر توطئه‎های دشمنان قد خم نکرده است.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب روزها حساس خود را گذرانده و در مسیر ترقی و پیشرفت گام برمی‎دارد، افزود: امروز نظام اسلامی در نقطه اوج و سرافرازی قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان صدور انقلاب اسلامی را یکی از دستاوردهای ارزشمند آن عنوان کرد و افزود: امروز ندای انقلاب در دورترین نقاط جهان به گوش می‎رسد.

*رجوع جوانان غربی به اسلام نشان از صدور این انقلاب است

حسینی با بیان اینکه شعار عدالت طلبانه انقلاب اسلامی حتی کشورهای غربی را نیز تحت تاثیر قرار داده است، افزود: رجوع جوانان غربی به اسلام ناب محمدی نشان از صدور این انقلاب به اقصی نقاط جهان دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز نه تنها در برابر قدرت بزرگ مضمحل نشده است بلکه راه خود را با شعار عدالت محوری در جهان می‏ پیماید، یادآور شد: امروز شعار استقلال و آزادی ملت ایران محقق شده است.

این مسئول ادامه داد: ایران در حال حاضر در بین کشورهای قدرتمند علمی جهان قرار گرفته و در فنآوری‏‌های هسته‎ای،نانو تکنولوژی و استراتژیک گام‏‌های بلندی را برداشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خودکفایی در علوم مختلف را نتیجه انقلاب اسلامی دانست و افزود: خوشبختانه روز به روز به سرعت پیشرفت علمی کشور افزوده می‏شود.

حسینی با بیان اینکه دشمنان با طرح اسلام ستیزی و اسلام هراسی به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند، گفت: اما افکار عمومی جامعه جهانی چنین توطئه‌‏هایی را شناخته است.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای حضور مردم در صحنه است، تصریح کرد: حضور در مراسم‎های مختلف این دهه موجب می‏شود تا دشمن از اهداف خود دست بردارد.

انتهای پیام/73003/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول