اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بنک خبر داد

برگزاری 30 ویژه‌برنامه دهه فجر در شهر ساحلی بنک

شهردار بنک از برگزاری 30 ویژه‌برنامه دهه فجر در شهر ساحلی بنک خبر داد.

برگزاری 30 ویژه‌برنامه دهه فجر در شهر ساحلی بنک

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسین صفایی در نشست ستاد هماهنگی دهه فجر بنک اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته در راستای برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر برنامه‌ریزی انجام شده است.

شهردار بنک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب اسلامی خواستار توجه جدی به برنامه‌های انقلاب اسلامی در دهه مبارکه فجر شد و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با ستاد دهه فجر اعلام کرد.

وی از برگزاری 30 ویژه‌برنامه دهه فجر در شهر ساحلی بنک خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری برگزار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بنک نیز ضمن تشکر از حضور تمام مدعوین گفت: دهه مبارکه فجر متعلق به همه نسل‌های انقلاب است و لذا باید با اجرای برنامه‌های متنوع و قابل تحسین یاد و خاطره دوران انقلاب اسلامی را در اذهان جوانان و نوجوانان زنده و یادآور شویم.

حسین هوشیار بر لزوم دیدار مردمی در مساجد تاکید کرد و یادآور شد: در دهه مبارکه فجر دیدار مردمی در مساجد صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر بنک در ادامه ضمن تشکر از حضور به موقع اعضاء شورا در جلسه اظهار داشت: همه باید برای رفع مسائل و مشکلات مردم همت کنیم و بتوانیم گره‌ای از خواسته‌های مردمی گشوده و در راستای نیل به اهداف عالیه انقلاب اسلامی قدم برداریم.

وی با تقدیر از بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از دوشنبه بازار گفت:  این بازدید رضایت بخش بود و شهرداری در این زمینه تلاش خوبی کرده و باید به‌ صورت بهتری ساماندهی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز نظرات و پیشنهادات خود را به منظور هر چه بهتر برگزار شدن مراسم دهه مبارکه فجر ارائه داد.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی افزود: کمیته فرهنگی با مسئولیت فرخنده‌پی و همکاری عبدالهی و نیک پور و عضویت مدیران مدارس، کمیته امنیت با مسئولیت حوزه مقاومت، کمیته پشتیبانی با مسئولیت شهرداری و رئیس شورای اسلامی فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/2451/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول