اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تعاونی مرغداران قائم‌شهر خبر داد

آمادگی مرغداران قائم‌شهری برای توزیع گوشت گرم

مدیرعامل تعاونی مرغداران قائم‌شهر از اعلام آمادگی مرغداری‌های این شهرستان ‌برای تولید گوشت مرغ گرم شب عید خبر داد.

آمادگی مرغداران قائم‌شهری برای توزیع گوشت گرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، کیوان رحمانی عصر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان اظهار کرد: 70 درصد جوجه‌ها و 37 درصد جوجه‌های مرغ مادر کشور، در مازندران تولید می‌شود.

مدیرعامل تعاونی مرغداران ‌قائم‌شهر با بیان اینکه 11 درصد گوشت مرغ مازندران از شهرستان قائم‌شهر تامین می‌شود، افزود: از 140 هزار تن گوشت مرغ تولید شده در سطح کشور، 8 هزار تن گوشت از قائم‌شهر است.

وی ادامه داد: شهرستان قائم‌شهر، پایلوت ترویج صنعت مرغداری است و از ظرفیت تولید بالایی در این بخش، برخوردار است.

رحمانی تصریح کرد: با توجه به کاهش تولید مرغ، این شهرستان در تامین گوشت مرغ شب عید، مشکلی ندارد زیرا مرغداری‌های شهرستان از ظرفیت تولید خوبی برخوردار هستند.

این مسئول با تاکید به اینکه، مرغ منجمد، در شب عید به بازار تزریق نشود، بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای تولید مرغ قائم‌شهر، این توانایی از سوی مرغداران، وجود دارد که در شب عید گوشت گرم شهروندان را تامین کنند.

مدیرعامل تعاونی مرغداران شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه مرغداران می‌توانند ظرفیت تولید را افزایش دهند، خاطرنشان کرد: در شب عید می‌توانیم بیش از یک میلیون قطعه مرغ در شهرستان تولید کنیم تا مردم بتوانند از گوشت گرم بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: باید بازار را از وجود مرغ‌های منجمد خالی کنیم زیرا مرغداری‌های شهرستان، توانایی افزایش تولید گوشت مرغ گرم در شب عید را دارند.

انتهای پیام/86008/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول