اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی گلستان:

الگوی بسیج دانشجویی به خارج از مرزها صادر شده است

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: امروز بسیج دانشجویی ایران الگوی دانشجویان آزاده منطقه و جهان شده است.

الگوی بسیج دانشجویی به خارج از مرزها صادر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی لشکربلوکی عصر امروز در جمع فرماندهان حوزه‌‏ها و پایگاه‏‌های بسیج دانشجویی سراسر استان با اشاره به فرا رسیدن ایام‌‏الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: آن‏چه زمینه‌‏ساز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و شکست هیمنه پوشالی رژیم وابسته و فاسد پهلوی شد باور امام راحل عظیم‌الشان انقلاب به مردم و مفاهیم و شعائر اسلامی از سال 1342 بود.

وی باور به حرکت و باور به هدف، توام با توکل به خدا و همت پولادین در انجام امور را رمز موفقیت انقلاب اسلامی خواند و افزود: در بدنه بسیج دانشجویی که امروز امید نظام و رهبری در مبدا تحولات جامعه یعنی دانشگاه‏‌هاست باور به خود و باور به هدف و آرمان بسیج دانشجویی بدون واهمه از نامهربانی‌‏ها و سختی‏‌های مسیر عامل توفیق و نیل به اهداف متعالی بسیج دانشجویی در دانشگاه‏‌ها و جامعه خواهد بود.

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان با مهم دانستن فرصت مغتنم دهه‌فجر در دانشگاه‏‌ها و در میان دانشجویان خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین بستر و فضای مهیا و آماده برای تحلیل و تبیین آرمان‏‌ها و ارزش‌‏های انقلاب و شرایط تاریخی و حساس حال حاضر کشور در مسیر شکل‏‌گیری تمدن نوین اسلامی است.

تلاش برای تحقق عدالت از وظایف بسیج دانشجویی است

لشکربلوکی با اشاره به مفهوم عدالت به عنوان شیرازه آرمان‌‏ها و عقاید انقلاب اسلامی ایران گفت: تلاش برای تحقق عدالت در جامعه اسلامی یکی از وظایف همه آحاد ملت و به ویژه طلایه‌‏داران تفکر اسلام ناب محمدی در دانشگاه‏‌هاست زیرا تولید علم و نظریه‌‏های اسلامی در این حوزه به همراه کمک و جریان‌‏سازی به منظور اجرای موفق توسط دانشجویان، موجب حرکت به سمت رسیدن به محور جامعه اسلامی یعنی عدالت می‏‌شود.

وی با ابراز خرسندی و افتخار از شکل‏‌گیری هسته‏‌های مقاومت فرهنگی و دانشجویی در کشورهای آزاده دنیا به تاسی از ایران تصریح کرد: امروز به فضل الهی الگوی بسیج دانشجویی چه در ساختار و چه در محتوا به تمام کشورهای مظلوم دنیا صادر شده است و این تحقق فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در پیام تاسیس بسیج دانشجویی مبنی بر تشکیل بسیج جهانی و مقدمه‏سازی تشکیل حکومت جهانی به محوریت اسلام و مقاومت و همچنین فرمان صدور انقلاب به دنیاست.

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی گلستان با تاکید بر نقش مهم دانشجویان در جهت‏‌دهی به افکار‌عمومی جامعه افزود: دانشجویان فرهیخته و پرتوان ایران اسلامی می‏‌دانند که بسیج دانشجویی در بطن انقلاب حضور دارد و در شرایط کنونی که انقلاب اسلامی به وضوح بر اوج قله‌‏های ایدئولوژیک دنیا ایستاده است باید ضمن حرکت جنبشی و تشکلی تلاش خود را معطوف جریان‏‌سازی در جامعه و فضای بین‌المللی کند.

لشکربلوکی ضمن تقدیر از تلاش‌‏های فرماندهان بسیج  دانشجویی در دانشگاه‌‏های استان گلستان و پیشرفت کمی و کیفی فعالیت‏‌های آن‏ها گفت: پس از پشت‏ سر گذاشتن برخی نارسایی‏‌های ساختاری و رفع موانع برای فعالیت‏‌های جنبشی امروز بسیج دانشجویی نیازمند حضور پر‏رنگ‌تر در صحنه علمی و پژوهشی در دانشگاه‏‌هاست که البته گام‏‌های اولیه آن با قدرت برداشته شده است.

انتهای پیام/2307/گ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول