اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری مسابقات ورزشی جام دهه‌فجر در آذربایجان‌غربی

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات ورزشی جام دهه‌فجر با همت جامعه پزشکی و درمانی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات ورزشی جام دهه‌فجر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مولود رادفر ظهر امروز در مراسم آئین نمادین استقبال از امام خمینی (ره) که در محوطه ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان ترتیب یافت، اظهار کرد: برنامه‌‌های متنوعی برای این ایام تدارک یافته است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دانشگاه در سی و ششمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به همکاران، پرسنل و جامعه پزشکی استان اعلام شده است، ادامه داد: مراسم‌های تدارک یافته با حضور حداکثری و فعالان این عرصه برگزار می‌شود.

وی گفت: ستاد گرامیداشت دهه‌فجر دانشگاه متشکل از نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، معاونت فرهنگی و دانشجویی، مدیریت امور فرهنگی، روابط عمومی، ستاد شاهد و ایثارگران، خدمات پشتیبانی، پایگاه مقاومت عاشورا، بسیج جامعه پزشکی، دفتر امور بانوان و اداره تربیت‌بدنی تشکیل شده است.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه برنامه‌ها جهت استحضار اساتید، کارکنان و دانشجویان اعلام شده است، یادآوری کرد: برای این ایام برنامه‌هایی مانند مسابقات ورزشی جام دهه‌فجر و غرفه کودکان انقلاب برگزار می‌شود.

وی به دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و ادامه داد: همچنین از شخصیت‌های دیگر که در به پیروزی رسیدن انقلاب نقش عمد‌‌ه‌ای داشتند، دیدار به عمل می‌آید.

رادفر به زیارت مزار شهدای گمنام دانشگاه و اهدای شاخه گل واقع در سایت نازلو در 13 بهمن ماه اشاره کرد و افزود: همچنین نسبت به اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در نازلو اقدام می‌شود.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: نشست تحلیلی با موضوع ویژگی‌های شخصیتی امام راحل و تبیین وظایف دانشگاهیان در استمرار انقلاب در تاریخ 14 بهمن ماه جاری ساعت 14 تا 16 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61002/ر10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول