اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر:

سارقان طلا در بوشهر، همدان، لرستان و البرز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات هوشمندانه و ویژه یک باند 4 نفره سارقان طلاجات منازل در شهرستان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان طلا در بوشهر، همدان، لرستان و البرز دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی بوشهر، حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت طلاجات در منازل در سطح شهرستان بوشهر تمام تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی، امنیت عمومی و کلانتری‌های سطح شهرستان با یک دستور کار مشخص و مدون به صورت مشترک عملیات شناسایی متهمان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: اوایل شب چهار روز قبل یکی از تیم‌های گشتی پلیس به یک دستگاه خودرو با پلاک مشکوک به همراه 4 نفر سرنشین مظنون و آن‌ها را مدتی به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار می‌دهد و حرکات غیرمعمول و رفتار نامتعارف این افراد موجب عملیات پلیس و دستگیری آنان شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: متهمان که چهار نفر بودند همگی غیربومی و اهل یکی از استان‌های غربی کشور هستند و ابزارآلاتی مانند پیچ گوشتی بزرگ، اشکانه اشک آور و یک عدد قلم چکش نیز همراهشان داشتند.‌

عباس‌زاده افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی‌های علمی و اطلاعاتی قرار گرفتند که تاکنون به 11 فقره سرقت طلاجات منازل در سطح شهر بوشهر که عمدتا  نیز همراه با تخریب بوده اعتراف کردند، لذا با هماهنگی مراجع قضایی بازسازی صحنه سرقت با حضور مالباختگان و شکات توسط پلیس آگاهی در حال انجام است.

وی گفت: این متهمان به سرقت در دیگر استان‌ها از جمله البرز، همدان و لرستان نیز اعتراف کردند و برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/2255/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول