اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل پست استان اصفهان:

سرویس همراه پست امور پستی را تسهیل می‌کند

مدیر کل پست استان اصفهان گفت: رهگیری مرسولات نظام وظیفه و گواهینامه توسط سامانه همراه پست انجام شده که محاسبه نرخ مرسولات پستی نیز توسط این سامانه صورت می‌گیرد.

سرویس همراه پست امور پستی را تسهیل می‌کند

سید سعید رجالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت‌های شرکت پست اظهار کرد: با حضور مدیر کل شرکت پست کشور 9 باجه پست مالی یا همان پست بانک در دفاتر پستی ملک شهر، فیض، خوراسگان، برخوار و چند شهرستان دیگر استان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: علاوه بر این، 12 باجه خدمات الکترونیک یا پست نت با ارائه بیش از 40 نوع خدمت در نواحی پستی نشاط، ملک شهر، مسجد سید، خوراسگان و چند شهرستان استان مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

مدیر کل پست استان اصفهان یادآور شد: همزمان با سفر مدیرکل شرکت پست استان اصفهان سرویس همراه پست نیز معرفی شد که خدمات متنوعی توسط این سیستم ارائه می‌شود.

وی با بیان این‌که با استفاده از سرویس همراه پست امکان رهگیری مرسولات پستی وجود دارد، اعلام کرد: رهگیری مرسولات نظام وظیفه و گواهینامه توسط این سامانه انجام شده و علاوه بر آن محاسبه نرخ مرسولات پستی نیز توسط این سامانه شکل می‌گیرد.

رجالی اعلام کرد: همراه پست بدون نیاز به اینترنت و بدون نصب نرم‌افزار می‌تواند به کمک مردم بیاید و آنها را در امور پستی یاری کند.

وی گفت: پست رسانه یکی دیگر از طرح‌های ویژه پست اصفهان بود که در سفر مدیرکل شرکت پست کشور به استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/63028/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول