اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 148 پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی 148 پروژه عمرانی در این استان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 148 پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی عصر امروز در  نشست خبری اصحاب رسانه با استاندار کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، به مجموعه پروژه‌های افتتاحی حوزه‌های عمرانی و اقتصادی این استان پرداخت و گفت: از مجموعه 219 پروژه‌ای که در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود 148 پروژه عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموعه این پروژه‌ها 26 پروژه در شهرستان بویراحمد است که 21 پروژه با اعتبار بیش از 33 میلیارد تومان افتتاح و پنج پروژه با اعتبار بیش از 3 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی به طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان گچساران در دهه فجر اشاره کرد و گفت: 41 پروژه عمرانی در شهرستان گچساران افتتاح و پنج پروژه دیگر کلنگ‌زنی می‌شود.

این مسئول افزود: از مجموع 25 پروژه شهرستان کهگیلویه در دهه فجر 22 پروژه افتتاحی و 3 پروژه دیگر نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

نیک‌اقبالی تصریح کرد: در شهرستان دنا 13 پروژه افتتاح و 5 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود و در شهرستان بهمئی 16 پروژه افتتاح و 8 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در شهرستان‌ باشت 12 پروژه، شهرستان چرام 13 پروژه و در شهرستان لنده 11 پروژه افتتاح و 8 پروژه دیگر نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی به پروژه‌های اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: 34 پروژه اقتصادی در این ایام کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود که اغلب این پروژه‌ها در شهرستان گچساران و بویراحمد است.

این مسئول ادامه داد: 9 پروژه در بخش آب، 17 پروژه در بخش درمان، 8 پروژه راه، 15 پروژه کشاورزی، 8 پروژه آموزش و 24 پروژه خدماتی شامل گازرسانی به روستاهای مختلف، برق‌رسانی و فاضلاب اهم پروژه‌های اقتصادی قابل افتتاح در دهه فجر هستند.

نیک‌اقبالی بهره‌برداری از استادیوم 15 هزار نفری یاسوج را از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی دهه فجر دانست و افزود: گازرسانی به روستای کاکان، بهسازی پیاده‌روهای سطح شهر، احداث دبیرستان شبانه‌روزی در گچساران، احداث پارک 180 دستگاه دوگنبدان و آسفالت‌ روستاها در شهرستان دنا از جمله مهم‌ترین طرح‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق برنامه فردا دوشنبه پروژه‌های شهرستان دنا، سه‌شنبه طرح‌های شهرستان چرام و چهارشنبه پروژه‌های شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شوند، ضمن اینکه جشنواره عشایر شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در روز پنج‌شنبه 16 بهمن پروژه‌های شهرستان لنده افتتاح می‌شود و روز پنج‌شنبه علاوه بر افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌‌های شهرستان بهمئی استاندار در نماز جمعه این شهرستان دستاورهای نظام را تبیین می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: در 18 بهمن پروژه‌های شهرستان گچساران، 19 بهمن پروژه‌های شهرستان باشت و 20 بهمن ماه پروژه‌های شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، ضمن اینکه امشب استاندار در برنامه‌ زنده تلویزیونی شبکه استانی دنا دستاوردها و خدمات نظام را برای مردم استان تشریح می‌کند.

انتهای پیام/82024/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول