اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز:

والیبال ویترین باشگاه شهرداری تبریز است/ هدف ما قرار گرفتن بین 4 تیم بود

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: رشته والیبال رشته اصلی باشگاه شهرداری تبریز بوده و به نوعی ویترین این باشگاه محسوب می‌شود.

والیبال ویترین باشگاه شهرداری تبریز است/ هدف ما قرار گرفتن بین 4 تیم بود

میرمعصوم سهرابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم شهرداری تبریز در بازی رفت مرحله پلی‌آف دست به کار بزرگی زد و تیم مدعی متین ورامین را در خانه‌اش مغلوب کرد.
وی گفت: تیم شهرداری تبریز سال گذشته نیز تا این مرحله صعود کرده بود، اما در مرحله پلی‌آف مغلوب تیم میزان خراسان شده بود و از حضور در جمع چهار تیم بازمانده بود.
سهرابی تصریح کرد: تیم والیبال شهرداری تبریز در بازی رفت برابر متین ورامین که از چند ملی‌پوش هم سود می‌برد، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته و حریف را در خانه‌اش با نتیجه 3 بر 1 مغلوب کرد.
مرد اول ورزش شهرداری تبریز با یادآوری اینکه هدفگذاری این باشگاه حضور در بین چهار تیم اول کشور بود، خاطرنشان کرد: هنوز کار صعود تیم شهرداری تبریز مسجل نشده است و امیدواریم در بازی این هفته در روز چهارشنبه با حضور تماشاگران تبریزی موفق به کسب نتیجه لازم برابر مدافع عنوان قهرمانی شده و به جمع چهار تیم برتر کشور راه یابیم.
سهرابی گفت: در رشته‌های تیمی باشگاه شهرداری تبریز بسیار موفق عمل کرده و به غیر از والیبال، در رشته‌های هندبال، بسکتبال، دوچرخه‌سواری نیز به موفقیت‌های قابل ذکری دست یافته و فوتبال این باشگاه نیز در سه هفته اخیر نتایج خیره‌کننده‌ای را کسب کرده است.
تیم والیبال شهرداری تبریز در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور برابر تیم متین ورامین به برتری 3 بر 1 دست یافته است. بازی برگشت دو تیم چهارشنبه این هفته در تبریز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/6017/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول