اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

فراخوان همایش ملی «دین و نظریه فرهنگی» منتشر شد

همایش «دین و نظریه فرهنگی» که از سوی شورای حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود، اعلام فراخوان مقاله داد.

فراخوان همایش ملی «دین و نظریه فرهنگی» منتشر شد

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، نخستین همایش از سلسله همایش‌های دین و سیاستگذاری فرهنگی تحت عنوان «دین و نظریه فرهنگی» از سوی شورای حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و با همکاری دیگر مراکز، موسسات و نهادهای حوزوی و دانشگاهی در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

دبیرخانه اجرایی این همایش از استادان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه برای ارسال مقالات به این همایش دعوت کرده است. مقالات برتر همایش در فصلنامه عملی پژوهشی دین و سیاست فرهنگی به چاپ خواهد رسید.

این همایش در ۶ محور «فلسفه فرهنگ»، «نظریه فرهنگی دینی»، «انقلاب اسلامی و نظریه فرهنگی»، «بازخوانی نظریات فرهنگی»، «نظریه‎های فرهنگی و موضوعات و مسائل فرهنگی» و «نظریه فرهنگی و سایر حوزه‎ها» در مهرماه ۱۳۹۴ در شهر قم و در سالن همایش بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء برگزار می‌شود.

مهلت ارسال چکیده مقالات بیستم اردیبهشت و مهلت ارسال اصل مقالات یستم مرداد ۱۳۹۴ اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.shho.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 37837069 ـ 025 تماس بگیرند. همچنین ضوابط ارائه مقالات در بروشور معرفی همایش درج شده که از اینجا قابل دریافت است.

 

شورای تخصصی حوزوی بیش از پانزده پیش‌نشست با حضور اساتید و نخبگان حوزه سیاستگذاری فرهنگی طراحی کرده است که با همکاری مراکز و نهادها مشارکت کننده برگزار خواهد شد. زمان برگزاری این پیش‌نشست‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش، سیزده مرکز و نهاد حوزوی و دانشگاهی در برگزاری نخستین همایش از سلسله همایش‌های دین و سیاستگذاری فرهنگی مشارکت و همکاری می‌کنند؛ حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دانشگاه باقرالعلوم، مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشکده علوم انسانی دانشگاه اصفهان و مؤسسه علمی فرهنگی اندیشه عصر گذار.


انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول