اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پیشوا:

راه‌اندازی نمایشگاه دائمی کتاب با مشارکت بخش خصوصی ضروری است

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پیشوا بر راه‌اندازی نمایشگاه دائمی کتاب با مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد.

راه‌اندازی نمایشگاه دائمی کتاب با مشارکت بخش خصوصی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، پنجمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان پیشوا به ریاست سید جمال جلیلی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پیشوا و با حضور اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد که معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پیشوا در این جلسه ضمن تاکید بر نقش کتاب و کتابخوانی گفت: با وجود پیشرفت تکنولوژی و همه امکاناتی که در فضای مجازی حاکم است نقش کتاب در ارتقای دانش علمی و پژوهشی همچنان به قوت خود باقی است و منبعی قوی و غنی در جامعه محسوب می‌شود.

سید جمال جلیلی با تاکید بر افزایش سرانه مطالعه کتاب در جامعه عنوان کرد: مطالعه باید به‌ عنوان یک نیاز و احساس دائمی در میان مردم رواج یابد تا افراد جامعه به خواندن و مطالعه ترغیب شده و فرهنگ کتابخوانی ترویج شود.

وی افزود: اسلام که دینی عالم‌گیر است به علم و دانش اهمیت زیادی می‌دهد و حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) نیز علم‌آموزی را از هنگام تولد تا زمان مرگ امری مهم و با ارزش می‌دانند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پیشوا تصریح کرد: منابع و مرجع‌های مکتوب باید به راحتی در اختیار جوانان و قشر طالب علم قرار گیرد تا همگان بتوانند از کتاب بهره لازم را ببرند.

وی با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه دائمی کتاب در بخش مرکزی پیشوا و جلیل‌آباد گفت: جهت تقویت فرهنگ مطالعه، سازماندهی بر فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد نظام اطلاع‌رسانی منسجم ضرورت دارد نمایشگاه دائمی کتاب با اولویت مشارکت بخش خصوصی و با هماهنگی امور کتابخانه‌های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/2462/م/ض1002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول