اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کبدی استان قم خبر داد

رقابت مردان کبدی‌کار قم برای صعود به مسابقات لیگ برتر

دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: تیم کبدی مردان قم در تلاش برای راهیابی به رقابت‌های لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های کشور در لیگ دسته اول با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

رقابت مردان کبدی‌کار قم برای صعود به مسابقات لیگ برتر

محمدعلی رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در تیم اعزامی هیئت کبدی قم به این پیکارها بهترین نفرات حال حاضر کبدی مردان قم حضور دارند و مجموعه هیئت امیدوارند که این تیم بتواند با دست پر در پیکارهای قهرمانی لیگ دسته اول کبدی مردان کشور به کار خود پایان بدهد.

وی افزود: در ترکیب تیم اعزامی هیئت کبدی استان قم نفراتی حضور دارند که به تیم توان و قدرت بالایی بخشیده‌اند و هدف این است که این نفرات با انگیزه بالای خود زمینه موفقیت تیم قم در پیکارهای کبدی قهرمانی لیگ دسته اول کشور برای صعود به لیگ برتر را فراهم کنند.

دبیر هیئت کبدی استان قم افزود: با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کبدی کشورمان و به منظور معرفی تیم‌های برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت 14 تیم در پیکارهای قهرمانی لیگ دسته اول کبدی آقایان باشگاه‌های کشور صورت گرفته است.

وی یادآور شد: این هفتمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود که با حضور تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر به مدت چهار روز به میزبانی هیئت کبدی استان قزوین برگزار خواهد شد و تیم هیئت کبدی قم نیز در آن حضور یافته است.

رجایی افزود: در هفتمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی باشگاه‌های کشور تیم‌های شرکت کننده در چهار گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا از جمع آنها تیم‌های اول تا چهارم روانه بازی‌های لیگ برتر کبدی کشور در سال 1394 شوند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات فدراسیون کبدی وزن‌کشی بازیکنان تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها انجام شده و با برگزاری مراسم قرعه‌کشی و مشخص شدن برنامه بازی‌های لیگ دسته اول، از امروز تیم‌ها به صورت جدی وارد رقابت برای صعود به لیگ برتر کبدی کشور می‌شوند.

دبیر هیئت کبدی استان قم اضافه کرد: این در حالی است که دیدارهای مرحله مقدماتی از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی باشگاه‌های کشور در چهار گروه سه و چهار تیمی به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و در پایان از هر گروه دو تیم مجوز صعود به لیگ برتر را به دست خواهند آورد.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون کبدی کشورمان، از رقابت‌های امسال لیگ دسته اول کبدی مردان باشگاه‌های کشور چهار تیم به لیگ برتر سال آینده راه خواهند یافت، در حالی که تیم مردان هیئت کبدی استان قم با تیم‌های هیئت قزوین و سمنان در مرحله گروهی به رقابت می‌پردازد.

رجایی به تیم‌های گروه‌های جهارگانه مقدماتی اشاره کرد و افزود: در گروه نخست تیم‌های هیئت کردستان٬ خراسان جنوبی٬ اندیمشک و خراسان رضوی، در گروه دوم تیم‌های راه سبز تهران٬ هیئت ایلام، زهک سیستان و بلوچستان و هیئت مرکزی، در گروه سوم تیم‌های شهرداری ارومیه٬ رعد تهران و بهار همدان و در گروه چهارم تیم‌های هیئت کبدی قزوین٬ قم و سمنان مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/78002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول