اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چاروسا:

بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی با فراگیری قرآن حل می‌شود

رئیس آموزش و پرورش چاروسا گفت: بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی با فراگیری قرآن حل می‌شود.

بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی با فراگیری قرآن حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، محمد شکوهی ظهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر قرآنی چاروسا اظهار داشت: نشانه عالم شدن، نشانه دکتر شدن، نشانه استاد شدن و نشانه مهندس شدن اخلاص و عبودیت و هر چه اخلاص بیشتر باشد عبودیت بیشتر است.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا بیان کرد: اگر جوانان ما به صورت درست مفاهیم قرآن را فرا گیرند و به آن عمل کنند بخش عظیمی از معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه برطرف می‌شود.

وی افزود: در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، نماز و عترت در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، صحیفه سجادیه، احکام، نهج‌البلاغه، انشاء نماز 1500 دانش‌آموز شرکت کردند که 90 دانش‌آموز توانستند به مرحله استانی راه یابند.

شکوهی با بیان اینکه با تلاش و برنامه‌ریزی دانش‌آموزان و معلمان متعهد می‌توانیم این نسل آینده‌ساز کشور را به کمالی که به دنبال آن هستند، برسانیم و در مسابقات استانی موفق و به مرحله کشوری راه یابند، بیان داشت: اگر دانش‌آموزان ما به صورت درست مفاهیم قرآن را فراگیرند و به آن عمل کنند، بخش عظیمی از معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه برطرف می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا متذکر شد: این برنامه‌ها در جهت تقویت مبانی دینی و اسلامی دانش‌آموزان نقش مؤثری خواهد داشت و آموزش و پرورش بر آن است که تمامی راه خود را در نیل به توسعه معارف دینی به کار گیرد و برنامه امروز نیز تبلور تلاشی است که در مدرسه‌ها به نتیجه رسیده است. 

وی عنوان داشت: سعادت همه انسان‌ها در گرو عمل به قرآن و مفاهیم آن است، چراکه انس با قرآن کریم موجب شادابی و سرور دل‌ها است. 

شکوهی در پایان با بیان اینکه مسابقات قرآن عترت و نماز مرحله استانی روز 20 اسفند در شهرستان باشت برگزار می‌شود، توضیح داد: هر کس به قرآن و اهل بیت پیامبر اکرم(ص) تمسک جوید طبق فرمایش پیامبر اکرم(ص) هیچگاه گمراه نمی‌شود.

انتهای پیام/82021/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول