اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قائم‌مقام وزیر راه

5380 واحد مسکن ‎مهر در گلستان به بهره‎برداری می‎رسد

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی 5 هزار و 380 واحد مسکن ‎مهر در گلستان به بهره‎برداری می‎رسد.

5380 واحد مسکن ‎مهر در گلستان به بهره‎برداری می‎رسد

علی‎بخش رستمی امشب در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: افتتاح و بهره‎برداری از 5 هزار و 380 واحد مسکن‎ مهر استان گلستان چهارشنبه 13 اسفند جاری با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی انجام می‎گیرد.

وی با بیان اینکه پراکنش بهره‎برداری واحدهای مسکن‎ مهر در شهرهای مختلف استان گلستان انجام می‎شود، تصریح کرد: واحدهای مسکن‎ مهر در شهرستان‎های آزادشهر، آق‎قلا، بندرترکمن، علی‎آبادکتول، کردکوی، کلاله، گرگان، گنبدکاووس و مینودشت به بهره‎برداری می‎رسد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی گلستان؛ 4 هزار و یک‌صد و سه مسکن‎ مهر به صورت خودمالکی، 548 تفاهم‎نامه سه‎جانبه و 729 واحد تعاونی مسکن‎ مهر هستند.

رستمی میزان اعتبارات ساخت و بهره‎برداری واحدهای مسکن ‎مهر را بیش از یک‎هزار و 245 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: تاکنون 31 هزار و 656 واحد مسکن ‎مهر تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان تعهدات اداره‌کل راه و شهرسازی گلستان در بخش مسکن‎ مهر بیش از 51 هزار واحد بوده است، اظهار کرد: تاکنون 72 درصد از تعهدات این اداره‌کل محقق شده است و مابقی واحدهای مسکن‎ مهر تا پایان سال 1394 تحویل متقاضیان می‎شود.

انتهای پیام/83001/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول