اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با فارس:

دروازه‌بان الأهلی باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرد/اجازه نمی‌دهیم ماجد ناصر از ایران برود

مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: دروازه‌بان الأهلی باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

دروازه‌بان الأهلی باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرد/اجازه نمی‌دهیم ماجد ناصر از ایران برود

کاظم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: متأسفانه ماجد ناصر دروازه‌بان تیم اماراتی بعد از بازی با مشت فیلمبردار شبکه سهند را مضروب و به وی حمله کرده است.
وی ادامه داد: با هتل محل اسکان تیم اماراتی تماس گرفته و خواستار نگه داشتن پاسپورت دروازه‌بان تیم الأهلی امارات و تدارکات اول این تیم شده‌ایم.
مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: ماجد ناصر باید مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد و ما نیز ضمن حمایت از نمایندگان رسانه‌های خبری و تصویری، پیگیر این موضوع خواهیم بود.

در پایان بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با الأهلی امارات، ماجد ناصر دروازه‌بان تیم عربی با مشت به فیلمبردار شبکه تبریز کوبید و موجب مصدومیت وی شد.
این دروازه‌بان در طول بازی نیز قصد حاشیه‌سازی داشته و با اقدامات خود در تلاش بود که تماشاگران را تحریک کند و در این راستا حتی از داور مسابقه نیز کارت زرد دریافت کرد.

پس از پایان دیدار تراکتورسازی ایران مقابل الأهلی امارات که با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت، دروازه‌بان تیم الأهلی با یکی از توپ‌ جمع‌کن‌های میدان درگیری پیدا کرد و سپس درگیری‌اش را با یکی از فیلمبرداران ادامه داد.

وی پس از اینکه متوجه شد فیلمبردار تلویزیونی درگیری او با توپ جمع‌کن را ضبط کرده، دوربین این فیلم‌بردار را گرفت و به صورت او کوبید. این فیلمبردار پس از این درگیری با آمبولانس راهی بیمارستان شد.
انتهای پیام/60017/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول