اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرعین:

مدیران کانون‌های مساجد حافظان تربیتی مساجد هستند

امام جمعه سرعین گفت: مدیران کانون‌های مساجد و فعالان این عرصه در حقیقت متولیان تربیتی نسل آینده هستند که باید با بصیرت و آگاهی بیشتر عمل کنند.

مدیران کانون‌های مساجد حافظان تربیتی مساجد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمود اصغری عصر امروز در همایش متولیان مساجد در شهر سرعین اظهار کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در تربیت صحیح نوجوانان و جوانان نقش اساسی دارند و به عنوان حافظان تربیتی نسل جوان در مساجد فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: حضور متولیان مساجد در کنار یکدیگر موجب همدلی و اتفاق نظر شده و باید از این ظرفیت همچنان در مساجد نیز استفاده کرد.

امام جمعه سرعین با اشاره به اینکه ایام فاطمیه در ایام نوروز مورد غفلت فعالان مساجد قرار نگیرد، گفت: مساجد بهترین آوردگاه و مأمن حفظ جوانان و نوجوانان است که باید با فعالیت منسجم فرهنگی این نقش‌ها را نیز تقویت کرد.

اصغری با بیان اینکه مدیران کانون‌های مساجد حافظان تربیتی مساجد هستند، افزود: مدیران کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در تربیت صحیح نوجوانان و جوانان نقش اساسی دارند و به عنوان حافظان تربیتی نسل جوان در مساجد فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/62001/ی10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول