اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

عملیات امنیتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در یمن بی‌نظیر بود

امام جمعه خورموج گفت: عملیات پیچده و دشوار امنیتی که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشور یمن انجام شد در نوع خود بی‌نظیر بود.

عملیات امنیتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در یمن بی‌نظیر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در آیین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه این شهر که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خامنه‌ای خورموج اقامه شد، از حضور گسترده مردم شهیدپرور شهرستان دشتی در مراسم استقبال، تشییع و تدفین دو شهید گمنام انقلاب اسلامی در شهر کاکی تقدیر کرد.

مصلح ضمن تبریک روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی ادامه داد: مجموعه منابع طبیعی مسئولیت‌های بسیار خطیری در جهت حفظ منابع طبیعی و محیط زیست دارند و تلاش‌های بسیار خوبی نیز تاکنون توسط آنها انجام شده است.

وی از کاهش قطع درختان نخل در شهرستان خبر داد و افزود: در روایات معصومان و منویات رهبر معظم انقلاب نیز بر جلوگیری از قطع درختان تاکید شده است.

مصلح به نامگذاری روز ملی راهیان نور در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی یکی از کارهای مهم فرهنگی است که در سال جاری به وفور انجام شده و همچنین این اقدام شایسته موجب ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان می‌شود.

خطیب نماز جمعه خورموج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند اگر پنجاه سال در رابطه با دفاع مقدس کار کنیم باز هم کم است، یادآور شد: باید فیلم‌سازان، نویسندگان، اهل قلم و اهل بیان در این حوزه بیشتر کار کنند تا دفاع مقدس و زوایای مختلف ارزشی آن برای مردم به خوبی تبیین شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که بیش از 400 کتاب آن هم از یک جنگ داخلی در حوزه جنگ بین شمال و جنوب آمریکا نوشته‌اند و ما باید بیش از این تلاش کنیم و از افتخارات جوانان این مرز و بوم بنویسیم.

مصلح تاکید کرد: دفاع مقدس افتخار ملت ایران اسلامی است، چراکه دفاع مقدس جنگ ارزشی و دفاع مقدس برای ماست.

وی به اظهارات یاوه‌گویانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا اشاره کرد و افزود: اسرائیل ولد نامشروع آمریکاست و مسئولین نظام جمهوری اسلامی پاسخ یاوه‌گویی‌ها و گستاخی‌های نتانیاهو را دادند.

مصلح به عملیات پیچیده و دشوار اطلاعاتی و امنیتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در منطقه‌ای خاص از کشور یمن در آزادسازی دیپلمات به اسارت گرفته شده توسط یکی از گروه‌های تروریستی یادآور شد و گفت: این عملیات پیچیده و دشوار امنیتی که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد در نوع خود بی‌نظیر بود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادی دیپلمات ایرانی در یمن، افزود: مقامات امنیتی و سازمان‌های اطلاعاتی در دنیا موفق به این مسئله نشده‌اند و نخواهد شد اما سربازان گمنام امام زمان (عج) و فرزندان برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانستند در آن سرزمین این دیپلمات را با افتخار آزاد کنند.

انتهای پیام/66001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول