اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه خبر داد

اعزام 350 نفر از آستانه‌اشرفیه به کاروان راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه از اعزام 350 نفر از این شهرستان به کاروان راهیان نور خبر داد و گفت: تعداد 50 نفر لحظه سال تحویل را در کنار شهدا می‌گذراند.

اعزام 350 نفر از آستانه‌اشرفیه به کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حسین مصطفی‌پور عصر امروز در مراسم اعزام 350 نفر از مشتاقان سفر معنوی راهیان نور این شهرستان اظهار کرد: این تعداد افراد در قالب هشت دستگاه اتوبوس و سه دستگاه ماشین‌سواری از آستانه‌اشرفیه عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده قرار است که این عزیزان در طول سفر چهار روزه از مناطق عملیاتی فتح‌المبین، طلاییه، هویزه، اروندکنار و شلمچه بازدید کنند.
به گفته فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه، 350 نفر از بسیجیان، فرهنگیان، روحانیون و مردم آستانه‌اشرفیه در شهریور سال جاری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: حضور اقشار مختلف مردم در این سفرهای معنوی نشان‌دهنده عمق ارادت ملت ایران به شهدا و قدردانی از جان‌نثاری‌های آنهاست.
مصطفی‌پور درباره اعزام دانش‌آموزان دختر و پسر آستانه‌اشرفیه به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: تعداد یک‌هزار و 100 نفر از دانش‌آموزان علاقه‌مند در قالب 24 دستگاه اتوبوس و در بازه زمانی چهار ماه به سفر معنوی راهیان نور در غرب کشور اعزام شدند.
وی با بیان اینکه هر ساله ثبت‌نام علاقه‌مندان برای این سفر معنوی در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: تعداد 50 نفر از علاقه‌مندان به سفر زیارتی راهیان نور لحظه تحویل سال را در مناطق عملیاتی جنوب کشور و در کنار شهدا حضور می‌یابند.
این مسئول اعزام کاروان راهیان نور را یک اقدام فرهنگی دانست و یادآور شد: تجربه ثابت کرده سفرهای معنوی به مناطق عملیاتی در قالب اردوی راهیان نور بهترین روش برای ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه تأثیر یک‌بار زیارت مناطق عملیاتی کشور و زیارتگاه‌های شهدا را بیش از هزاران سخنرانی دانست.

وی یادآور شد: با سفر راهیان نور می‌توان به نسل جوان و نوجوان ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس را تبیین کرد.

انتهای پیام/2300/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول