اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

با نظر پزشک تیم در لیست کواچ قرار نگرفتم

نادی: هدفم حضور در المپیک است/ پیراهن تیم ملی برای برخی‌ها بزرگ است!

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال (ب) ایران گفت: هدف اصلی من حضور در مسابقات المپیک همراه با تیم ملی والیبال ایران است.

نادی: هدفم حضور در المپیک است/ پیراهن تیم ملی برای برخی‌ها بزرگ است!

علیرضا نادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص علت عدم حضورش در لیست نهایی کواچ برای مسابقات لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: من با دکتر تیم صحبت کردم و وی به من گفت که اگر الان به تیم ملی اضافه شوم نمی‌توانم شرایط ایده‌آلی داشته باشم. وی از من خواست تا کمی صبر داشته باشم و من هم قبول کردم.

وی با بیان اینکه باید به گونه ای به تیم ملی بازگردم که خودم را خودم راضی باشم، ادامه داد: بعد از لیگ جهانی مسابقات جام ملت‌ها و قهرمانی جهان را هم در پیش داریم و زمان برای بازگشتم وجود دارد. هرچه بیشتر تمرین و استراحت کنم برای خودم بهتر است؛ هنوز خودم از شرایط خودم رضایت ندارم. مردم نباید فکر کنند که به تیم ملی تحمیل شده‌ام و هر بازیکنی که حقش باشد می‌تواند به تیم ملی برسد. خودم دوست دارم در مسابقات المپیک حضور داشته باشم و امیدوارم این اتفاق هم رخ بدهد.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران درمورد اضافه شدن چند بازیکن جدید و جوان به لیست کواچ، خاطرنشان کرد: انتخاب بازیکنان جدید به این معنی است که کواچ بازی‌های لیگ را دیده و این نکته خوب است، اما اگر قرار باشد از این بازیکنان در لیگ جهانی استفاده شود به نظرم کمی زود است، چون اگر نتوانند شرایط ایده‌آلی داشته باشند سرخورده می‌شوند.

نادی افزود: به نظر من جوانان باید پله به پله پیشرفت کنند. اینکه یک بازیکن جوان به دلیل بازی‌های خوب در لیگ بلافاصله به ترکیب اصلی تیم ملی برسد به نظرم درست نیست. باید سعی کنیم شرایطی ایجاد شود تا این جوانان بیشتر در کنار تیم ملی باشند، چون مسابقات جهانی شرایط خیلی سخت و خاصی دارد. پیراهن تیم ملی برای برخی از بازیکنان بزرگ است، اما اگر در کنار تیم ملی تمرین کنند برای هر دو طرف مفید خواهد بود. اگر بازیکنان پله به پله رشد کنند ارزش پیراهن تیم ملی را خواهند دانست.

وی گفت: برای بازگشتم حدود یک ماه دیگر زمان می‌خواهم. در حال حاضر در تیم "ب" تمرین می‌کنم و شرایط بسیار خوبی در این تیم حاکم است. بازیکنانی در تیم "ب" که به نوعی پشتوانه تیم ملی است حضور دارند که توانایی حضور در تیم اصلی را هم دارند. من در تیم "ب" راحت‌تر تمرین می‌کنم و می‌توانم مراحل درمانم را بهتر طی کنم. هدف من مشخص است و فرقی نمی‌کند کجا تمرین کنم.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول