اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور خبر داد

انفجار و آتش‌سوزی در کارگاه نقاشی چوب نیشابور

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری نیشابور گفت: استفاده از زیرزمین منزل مسکونی به عنوان کارگاه نقاشی چوب موجب انفجار و آتش‌سوزی شد.

انفجار و آتش‌سوزی در کارگاه نقاشی چوب نیشابور

سیدمهدی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: استفاده از زیرزمین منزل مسکونی به عنوان کارگاه نقاشی چوب موجب انفجار و آتش‌سوزی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری نیشابور افزود: زن و شوهری که در زیرزمین منزل خود کارگاه رنگ کاری مبلمان و لوازم چوبی دایر کرده بودند به علت رعایت نکردن نکات ایمنی در اثر انفجار و آتش‌سوزی از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شدند.

وی ادامه داد: با اعلام این حادثه به سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش‌نشانی نیشابور دو تیم از آتش‌نشانان به محل اعزام شدند و با استفاده از آب و کف آتش را مهار کردند.

حسینی با بیان این مطلب که در این آتش‌سوزی مقداری از لوازم چوبی خسارت دید، گفت: علت آتش‌سوزی در دست بررسی است ولی احتمالا استفاده از مواد سریع الاشتعال مانند تینر و بنزین در فضای بسته زیرزمین و متصاعد شدن بخارات آن با جرقه‌ای سبب انفجار و آتش‌سوزی شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری نیشابور خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز توجه داشته باشند که استفاده از زیرزمین‌ها و فضاهای کوچک و بسته بدون رعایت کردن اصول ایمنی برای کارگاه‌هایی از این قبیل بسیار خطرناک و حادثه‌ساز است.

انتهای پیام/31388/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول