اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حفاظت محیط‌زیست فیروزکوه خبر داد

ثبت عکس و فیلم یک قلاده خرس قهوه‌ای در فیروزکوه

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان فیروزکوه از ثبت عکس و فیلم یک قلاده خرس قهوه‌ای و دستگیری متخلفان صید غیرمجاز در فیروزکوه خبر داد.

ثبت عکس و فیلم یک قلاده خرس قهوه‌ای در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان فیروزکوه، محمد فریدی اظهار کرد: مأموران یگان اداره حفاظت از محیط‌زیست این شهرستان موفق به دستگیری دو گروه صیاد غیرمجاز شدند که 11 قطعه ماهی از نوع زرد پر از یک گروه و دو قطعه ماهی قزل‌آلا از گروه دیگر کشف شد.

وی تصریح کرد: پس از تنظیم صورت‌جلسه و پرداخت ضرر و زیان واردشده، متهمان پرونده به مراجع قضایی شهرستان اعزام شدند.

فریدی اظهار داشت: حین گشت‌زنی و کنترل در ارتفاعات منطقه ارجمند، مأموران محیط زیست موفق به دیدن و ثبت عکس و فیلم از یک قلاده خرس قهوه‌ای شدند.

به گزارش فارس؛ خرس قهوه‌ای از رسته گوشت‌خواران با نام علمی URSUS arctos نوعی خرس بزرگ است که با خرس قطبی به عنوان بزرگ‌ترین گونه خرس و بزرگ‌ترین حیوان شکارچی روی خشکی رقابت می‌کند و از بزرگ‌ترین گوشت‌خوار ایران است.

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: ارتفاعات رشته‌کوه البرز یکی از زیستگاه‌های این‌گونه خرس محسوب می‌شود.

وی از کشف یک قبضه سلاح قاچاق پنج تیر در شهرستان فیروزکوه خبر داد و بیان کرد: مأموران یگان حفاظت اداره محیط‌زیست فیروزکوه و گروه گشت سیار این شهرستان در حین گشت و کنترل منطقه خط مرزی حوزه آبریز دلیچای موفق به کشف یک قبضه اسلحه قاچاق پنج تیر با یک تیر فشنگ از یک نفر شکارچی متخلف شدند که پرونده تخلف آن تنظیم و متهم پرونده دستگیر و به همراه پرونده به دادستانی شهرستان منتقل شد.

انتهای پیام/2568/س/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول