اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دورود خواستار شد

مشارکت مردم و صنعت‌گران در تکمیل پروژه مصلای دورود

امام جمعه شهرستان دورود خواستار مشارکت مردم، اصناف و صنعت‌گران دورودی در تکمیل پروژه مصلای شهر دورود شد.

مشارکت مردم و صنعت‌گران در تکمیل پروژه مصلای دورود

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حجت‌الاسلام رضا حقیان عصر امروز در دیدار با مدیران واحدهای سنگ‌بری شهرستان دورود با بیان اینکه مصلا یکی از نیازهای اساسی شهر دورود به حساب می‌آید، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و اینکه مصلای فعلی شهر دورود نیز ظرفیت جمعیت فعلی نمازگزاران را ندارد نیاز به تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه مصلا شهر دورود احساس می‌شود.

وی یادآور شد: نماز جمعه در شهر دورود هر هفته با استقبال گسترده آحاد مردم برگزار می‌شود و همواره شاهد افزایش تعداد نمازگزاران هستیم و این در شرایطی است که مصلای فعلی گنجایش این حجم از مردم را نداشته و نمازگزاران با مشقت روبرو هستند.

امام جمعه دورود تکمیل مصلای شهر دورود را امری ضروری بیان کرد و گفت: این پروژه باید سال‌های گذشته احداث می‌شد، اما در گذشته آینده‌نگری لازم مبنی بر افزایش جمعیت و نیاز به فضای بیشتر صورت نگرفته است و امروز با این مشکل مواجه هستیم.

وی با اشاره به روند ساخت این پروژه خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و برپایی جلسات متعدد با مسئولان کشوری و استانی تکمیل این پروژه دوباره در دستور کار دولت قرار گرفته است.

این مسئول تاکید کرد: عملیات اجرای این پروژه پس از وقفه حدود یک ساله به صورت مجدد به وزارت راه و شهرسازی واگذار شده است و مبلغ 200 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی در این مرحله اختصاص یافته است.

وی با اشاره به مشارکت مردم در تکمیل این پروژه تصریح کرد: طی هفته گذشته شاهد کمک‌های بسیار خوبی از سوی مردم بوده‌ایم و لازم است به منظور تسریع در روند تکمیل این پروژه در کنار اعتبارات دولتی از کمک‌های مردمی و توان داخلی شهرستان نیز استفاده شود.

حقیان تاکید کرد: در صورتی که روند این پروژه متوقف بماند هزینه‌هایی که در گذشته برای احداث این پروژه انجام شده است به صورت نیمه‌کاره مانده و این هزینه‌ها هم پس از مدتی از بین رفته و هدر می‌روند.

وی خواستار همکاری معادن سنگ و واحدهای سنگ‌بری شهرستان دورود در تکمیل این پروژه شد و اظهار داشت: امیدواریم با کمک‌هایی که از سوی واحدهای سنگ‌بری شهر دورود صورت می‌گیرد در روند تکمیل مصلی تسریع شده تا بتوان در ایام ماه مبارک رمضان نماز جمعه را در این مصلا برگزار کنیم.

انتهای پیام/2304/ج30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول