اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده بسیار نزدیک

کلنگ دانشکده پرستاری و مامایی در شهرکرد بر زمین می‌خورد

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در آینده نزدیک کلنگ دانشکده پرستاری و مامایی در شهرکرد بر زمین می‌خورد.

کلنگ دانشکده پرستاری و مامایی در شهرکرد بر زمین می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهرداد شهرانی بعدازظهر امروز در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته سلامت در شهرکرد اظهار کرد: یکم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال با شعار غذای سالم از مزرعه تا سفره هفته بهداشت نامگذاری شده است.

وی افزود: غذا باید در سه وعده صرف شود و در بررسی‌های صورت گرفته نشان داده است که کسانی که در طی روز غذای کمتری مصرف می‌کنند و قسمت عمده آن را در شام میل می‌کنند مقدار بیشتری انرژی به صورت چربی در بدن ذخیره کرده و به چاقی مبتلا می‌شوند.

شهرانی از راه‌اندازی یک خوابگاه با ظرفیت 400 نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد و گفت: سال گذشته تمام تلاش خودر را کردیم که دانشجویی بدون خوابگاه نماند و امسال نیز مقدمات شرکت در مناقصه صورت گرفته و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کسب رتبه برتر پژوهشی این دانشگاه برای یازدهمین سال پیاپی خبر داد و اذعان داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است در سال‌جاری سه مرکز تحقیقاتی به این مجموعه اضافه شده و مراکز تحقیقاتی استان گسترش یابد.

وی توسعه فعالیت‌های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی را یکی از اولویت‌های سال‌جاری برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت غذا و فعالیت بدنی برای کسب سلامتی تلاش می‌کنم فرهنگ ورزش عمومی در تمام شهرستان‌ها ترویج یابد.

این مسئول از راه‌اندازی دانشکده مامایی در شهرکرد خبر داد و گفت: تا به حال 2 میلیارد توامان سرمایه جذب شده و به زودی کلنگ ساخت ساختمان دانشکده پرستاری و مامایی به زمین خواهد خورد.

انتهای پیام/68006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول