اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای استان آذربایجان‌شرقی:

وضعیت اتوبان‌های اطراف شهر تبریز اصلا مناسب نیست

رئیس شورای استان آذربایجان‌شرقی با انتقاد از اینکه آذربایجان‌شرقی از بودجه ویژه‌ای به عنوان کریدور بین‌المللی برخوردار نیست، گفت: وضعیت اتوبان‌های اطراف شهر، جاده جلفا، ماکو و بزرگراه تهران ـ تبریز تا میانه و زنجان اصلا مناسب نیست.

وضعیت اتوبان‌های اطراف شهر تبریز اصلا مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احتشام حاجی‌پور ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز که در قسمت‌هایی به ارائه گزارش رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی اختصاص داشت، اظهار داشت: یکی از شیرینی‌های سفر نوروزی به دلیل حضور پلیس و احساس امنیت ناشی از آن است.

وی افزود: با این حال اگر چه در همه دنیا پلیس برای جریمه کردن فرد خاطی به طرف اتومبیل او حرکت کرده و بعد از سلام و احوال‌پرسی جریمه را به فرد خاطی تحویل می‌دهد اما متاسفانه رفتار بعضی افراد پلیس در هنگام جریمه کردن در ایران مناسب نیست و از افراد خواسته می‌شود به طرف پلیس بروند.

حاجی‌پور با اشاره به برخوردهای گاه تحقیرآمیز پلیس با فرد خاطی که عموما در سفرهای نوروزی پدر خانواده در حال سفر است، گفت: این نوع رفتار در پیش چشم فرزندان شخص، رفتار درستی نیست و باعث نارضایتی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به نامناسب بودن وضعیت سرعت‌گیرهای شهری خواستار تعدیل زمان چراغ قرمزها در شب شد.

رئیس شورای استان در بخش دیگری از صحبت‌هایش با انتقاد از اینکه استان آذربایجان‌شرقی از بودجه ویژه‌ای به عنوان کریدور بین‌المللی برخوردار نیست، گفت: وضعیت اتوبان‌های اطراف شهر، جاده جلفا، ماکو و بزرگراه تهران_تبریز تا میانه و زنجان اصلا مناسب نیست.

وی با انتقاد از وضعیت این کریدور گفت: ما باید مسائل و مشکلات را انعکاس بدهیم.
عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه اگرچه رتبه کاهش تلفات استان خیلی خوب است اما همچنان آمار تصادفات استان بالاست، گفت: بالاترین میزان تلفات جاده‌ای هم متعلق به جاده‌های اهر و سراب است.

انتهای پیام/60002/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول