اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کاراته استان قم:

مسابقات کاراته قهرمانی خردسالان قم برگزار می‌شود

سرپرست هیئت کاراته استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت ورزشی برای برگزاری مسابقات رده سنی خردسالان کاراته قهرمانی قم خبر داد.

مسابقات کاراته قهرمانی خردسالان قم برگزار می‌شود

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در فصل زمستان آخرین دوره از رقابت‌های استانی سال 1393 را برگزار کردیم و پرونده مسابقات استانی در سال قبل بسته شد، اما رقابت‌های استانی سال جدید از این هفته با برگزاری مسابقات قهرمانی قم آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین مسابقه استانی کاراته در سال جدید در رده سنی خردسالان به انجام خواهد رسید، اضافه کرد: این دوره از پیکارها طبق تقویم ورزشی سال 1394 هیئت کاراته استان قم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام علی(ع) و بزرگداشت روز معلم برگزار خواهد شد.

سرپرست هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هیئت کاراته، این دوره از مسابقات روز جمعه یازدهم اردیبهشت و به میزبانی خانه کاراته استان برگزار خواهد شد و در پایان از برترین‌ها با حضور مسئولان هیئت تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام برای حضور در این دوره از رقابت‌ها در دفتر هیئت کاراته استان قم صورت می‌گیرد، بیان کرد: برگزاری این دوره از مسابقات امکان شناسایی استعدادهای رده سنی خردسالان به عنوان پشتوانه‌های آینده‌ساز کاراته قم را به هیئت کاراته می‌دهد.

برخورداری تصریح کرد: دلیل اینکه استان قم هر ساله در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف کاراته کشورمان دارای نماینده است، همین سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه و توجه ویژه به کاراته‌کاهای مستعد در رده‌های سنی نظیر خردسالان است.

وی ابراز کرد:‌ در واقع مهمترین دلیل پویایی کاراته استان قم این است که باشگاه‌های متعدد فعال کاراته در قم توجه ویژه‌ای به رده‌های سنی پایه دارند و به همین دلیل است که مدعی هستیم کاراته قم می‌تواند هر ساله در تمام رده‌های سنی ملی‌پوش داشته باشد.

سرپرست هیئت کاراته استان قم افزود: امسال تیم‌های ملی کاراته ایران در تمام رده‌های سنی مسابقات مهم برون‌مرزی پیشرو دارند، 3 تیم قرار است به پیکارهای قهرمانی جهان و یک تیم قرار است به رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا برود.

وی افزود: تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در سال 2015 را پیش‌رو دارد، در حالی که این مسابقات با توجه به اینکه قم همواره نمایندگان خوبی در آن داشته، امسال یکی از میادینی است که کاراته قم به کسب مدال از آن توجه خاص دارد.

برخورداری یادآور شد: همچنین تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال ایران قرار است در مسابقات 2015 کاراته قهرمانی جهان در این 3 رده سنی حضور یابند و ان شاءالله مقام و مدال‌های متنوع این مسابقات را به ارمغان آورند.

وی یادآور شد: با توجه به نوع نتایجی که نمایندگان قم در مسابقات برگزار شده کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در اسفندماه سال گذشته کسب کردند، اکنون در تمام رده‌ها نمایندگان خوب و توانمندی در تیم‌های ملی کاراته هر چهار رده سنی ایران داریم.

انتهای پیام/78002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول