اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم:

قم به یکی از هیئت‌های موفق پهلوانی و زورخانه‌ای کشور تبدیل می‌شود

دبیر هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای از تلاش برای تبدیل شدن این هیئت به یکی از هیئت‌های برتر کشور در سال جاری خبر داد.

قم به یکی از هیئت‌های موفق پهلوانی و زورخانه‌ای کشور تبدیل می‌شود

سیدمهدی سیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: اقدامات بسیار زیادی در حال انجام است تا ان‌شاءالله به زودی در بخش‌های مختلف با اجرای برنامه‌های گوناگون هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم را به یکی از هیئت‌های موفق کشور تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری اصلی برای تحقق این مهم را بر روی نیروهای مستعد رده‌های سنی پایه انجام داده‌ایم، کارهای آموزشی بسیار خوبی در هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم در حال انجام است و در مسابقات کشوری و لیگ نیز حضور موفقی داشته‌ایم.

دبیر هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم افزود: در بخش فرهنگی به مناسبت‌های مختلف سال برنامه‌های متنوعی در زورخانه‌های شهر مقدس قم در حال انجام است و امسال نیز قصد داریم در لیگ کشور با حداکثر توان حضور پیدا کنیم.

وی یادآور شد: نوید دیگری که می‌توانم به علاقمندان به ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای بدهم این است که در تعامل صحیح و سازنده با اداره کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان متولی ورزش، چند زورخانه جدید در شهر مقدس قم در حال احداث است.

سیدی با اشاره به بهره‌برداری از یک باب زورخانه جدید الاحداث در منطقه امامزاده ابراهیم (ع) قم، در ادامه بیان کرد: با بهره‌برداری از این زورخانه‌ها که در سه نقطه شهر قم احداث می‌شوند قطعا شور و علاقه به این رشته ورزشی با اجرای برنامه‌های مناسب فرهنگی، مذهبی و ورزشی بیش از پیش افزایش خواهد یافت و آنگاه یکی از استان‌های موفق کشور در ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خواهیم شد.

وی در ادامه به رنکینگ استان‌ها در مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای سال 93 اشاره و بیان کرد: در بین رتبه‌هایی که از سوی فدراسیون اعلام شده است استان‌های اصفهان، کرمان، کردستان، فارس، مازندران و یزد به ترتیب در جایگاه‌های اول تا ششم ایستاده‌اند.

دبیر هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم افزود: این رتبه‌بندی بر اساس حضور استان‌ها در مسابقات قهرمانی کشور در تمام رشته‌ها و سنین مختلف با احتساب امتیاز 32 تا صفر به ترتیب برای نفرات اول تا آخر هر رشته صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در این رده‌بندی استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، همدان، لرستان، سمنان، مرکزی، خوزستان، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، زنجان، هرمزگان، ایلام و خراسان شمالی در مکان‌های بعدی ایستاده‌اند.

سیدی خاطرنشان کرد: همچنین استان‌های سیستان و بلوچستان، قزوین، بوشهر، قم، گیلان، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویر احمد، اردبیل، گلستان و کیش به ترتیب تا رتبه سی و دوم در رنکینگ مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های پهلوانی و زورخانه‌ای سال 93 حضور دارند.

انتهای پیام/78002/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول