اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان خبر داد

بهره‌مندی 19 هزار هرمزگانی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان گفت: بیش از 19 هزار نفر در هرمزگان توسط بخش خصوصی و دولتی با برگزاری دروه‌های ویژه طی سال 93 آموزش دیده‌اند.

بهره‌مندی 19 هزار هرمزگانی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزت‌اله اردشیری صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: سه میلیون و 814 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در سال گذشته توسط مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و خصوصی در سطح استان ارائه شده است.

وی ادامه داد: بخش دولتی توانسته دو میلیون و 311 هزار و 876 نفر ساعت در حرفه‌های مورد نیاز استان آموزش اجرا کند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان افزود: همچنین بخش آموزشگاه‌های آزاد نیز یک میلیون و 502 هزار و 501 نفر ساعت به هرمزگانی‌ها آموزش مهارتی داده است.

این مسئول بیان کرد: در سال 1393 اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان در اجرای طرح جدید بازار محور توانست چهار کارگاه موفق در زمینه خیاطی چرم‌دوزی و صدف‌سازی را راه‌اندازی کند که در این مدل،آموزش، تولید محصول، بازاریابی و فروش اجرا می‌شود و کارآموز می‌تواند در آن کارگاه آموزشی مشغول به کار نیز شود.

وی افزود:  آموزش‌های بخش دولتی به طور رایگان در مراکز ثابت، زندان‌ها، پادگان‌ها، صنایع، جوار دانشگاه‌ها و روستاها، همچنین در قالب طرح‌های صنعت ساختمان، استاد شاگردی، محصول محور،سکونت‌گاه‌های غیر رسمی، تفاهمنامه با صنایع دستی و گردشگری، اجرا می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان گفت: بخش خصوصی نیز 110 آموزشگاه در رشته‌های خدمات، صنعت، هنر و کشاورزی فعالیت دارند. 19 هزار و 579 نفر هرمزگانی از آموزش‌های مهارتی در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/88001/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول